Jump to content

Recommended Posts

Met andere woorden kun je niet met de trein mee, want inchecken geldt dus alleen voor Mat 64.

 

Ken ik weer aan de bak dus. NS zet bussen in.

Edited by rcdevisser
  • Haha 1

Ja dat zou zomaar kunnen.

Wel een keer gefietst binnendoor naar Luik tijdens een vakantie.

bij een 4 sprong stonden richting borden. 2x met Luik er op. In het Frans en Nederlands.

Die Franse en Nederlandse Luik bordjes wezen alle bij een andere kant op.

Misschien een uit de  hand gelopen grap???

21 uren geleden, Martin1959 zei:

Ik begrijp het niet helemaal.

Op 29-4-2021 om 20:21, Martin1959 zei:

Bestaat ATO al zo lang?

Wat als je (groene) stroom genoeg hebt? Dan electricifeer je maar een stuk asfalt.

 

 

spacer.png

 

Foto: Wikimedia/Jörgen Blom (Public Domain)

 

 

Edited by Achterhoek
  • Haha 2

Werkzaamheden op het spoor geeft mij uiteraard weer werk. Maar door een tekort aan bussen ging de NS inventief met deze uitdaging om.

De NS zette trein in om de NS bus te vervangen.

 

 

_NStram.jpg.jpg.420f7bd3c8ca43ccbaf99ddcab6d4e26.jpg

  • Haha 2
7 uren geleden, TheJAG zei:

Nu we toch bezig zijn, "Road train" krijgt zo wel een heel andere betekenis!

1200x775.jpg

Dat zouden ze ook met auto's moeten doen. Dan rijden we pas echt elektrisch.

 

 

 

 

Edited by Alola
1 uur geleden, rcdevisser zei:

Werkzaamheden op het spoor geeft mij uiteraard weer werk. Maar door een tekort aan bussen ging de NS inventief met deze uitdaging om.

De NS zette trein in om de NS bus te vervangen.

 

 

_NStram.jpg.jpg.420f7bd3c8ca43ccbaf99ddcab6d4e26.jpg

Ja, dat was de Mat 64 die naar de sloop ging. Hebben ze die gered van de sloop om de NS bussen te kunnen vervangen?!

1 uur geleden, Alola zei:

Dat zouden ze ook met auto's moeten doen. Dan rijden we pas echt elektrisch.

 

 

 

 

Proberen ze al, op t vliegveld van Arlanda in Stockholm, Zweden.

Volgens mij met inductie technologie

Nou, 't was een reservekopbak die later weer gewoon in een trein gezet is, afkomstig van de 9528, dus wel degelijk VIRM-2.

 

De extra kop en stroomafnemer zijn door Nedtrain er op gezet om een compleet beeld te geven, dus laat je vooral niet misleiden door die laatste.

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy