Jump to content
  • 0

wagon voor Freight Dock 2.0


Dutch TrainSimulations

Question

Goedendag allemaal, Ik zoek een wagon zoals de open Klmos wagon van CT. deze van CT werkt niet goed met de freight dock. (krat staat op de rail)

de freight dock zet kleine kratten op grote container wagons en dat ziet er echt niet uit.. heeft iemand een suggestie..

 

alvast bedankt!

Link to comment
Share on other sites

13 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

dank voor de suggestie.. ik heb die nog niet geprobeerd.. zie ze eigenlijk ook niet terug in de lijst.. maar zal zo nog eens zien of alles van kuju aan staat

 

laad platform is zoals op het plaatje.. krat staat zo als je ziet op de rails..

20210529101356_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik denk dat je het platform niet goed hebt geplaatst of de opdracht niet goed in het scenario hebt gezet.

Zonder scenario plaatsing opdracht werkt het niet.

Normaal zou de krat na plaatsten moeten verdwijnen en op de wagon zou een lading moeten verschijnen.

En dat gebeurd niet.

 

En die CT wagons zijn geen container wagons maar voor kolen.

Dus dat werkt niet goed met een container laat station assets.

afbeelding.png

 

afbeelding.png

 

afbeelding.png

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ok.. wist eigenlijk niet dat die voor kolen bestemd was..had deze nooit eerder gebruikt.. maar op de container wagon zag het er niet uit.. dus zou eigenlijk een wagon willen die een stuk kleiner is waar die kratten op kunnen.. 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
3 minuten geleden, EsméevR zei:

Als je weet uit welke route het laadperron komt en welke wagens er in die route zitten vind je waarschijnlijk ook de oplossing.

 

Ik heb allen de Munich/Augsburg gebruikt.. zo ver ik weet..denk dat het met een asset pakket is mee gekomen..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Wat ik mij trouwens afvraag is of die Freight Dock wel bedoeld is om wagons te laden en meer als los object om bij oa. industrie terrein te plaatsen als verfraaiing.

Want rij je er mee weg dan zouden ze op de wagon moeten blijven staan, en dat doen ze ook niet.

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 minuut geleden, Trains-xp zei:

Wat ik mij trouwens afvraag is of die Freight Dock wel bedoeld is om wagons te laden en meer als los object om bij oa. industrie terrein te plaatsen als verfraaiing.

Voor container wagons bedoeld maar niet voor Bulk laden en lossen wagons wat hij probeerde te doen

Link to comment
Share on other sites

  • 0
5 minuten geleden, Trains-xp zei:

Wat ik mij trouwens afvraag is of die Freight Dock wel bedoeld is om wagons te laden en meer als los object om bij oa. industrie terrein te plaatsen als verfraaiing.

Want rij je er mee weg dan zouden ze op de wagon moeten blijven staan, en dat doen ze ook niet.

kijk eens op +/- 1m 23 daar rijd de wagon met vracht weg.. volgens mij hoort het bij deze addon 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja, heb dat filmpje eens bekeken en dan worden ze idd op de grond gezet.

En daar kan ik maar een verklaring voor geven zoals gezegd dat de wagons van Chris daar niet voor geschikt zijn

Dan zou je Chris moeten benaderen en vragen over het hoe en wat de mogelijkheden zijn.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Die gebruikte bulk wagon is gemaakt voor grint en kolen, bulk lading dus.

En Chris heeft daar voor een animatie  gemaakt zoals te zien in mijn plaatje.

Bij container wagons word geen animatie gebruikt maar een childobject dat aan of uit word gezet.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy