Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×
  • 0

Treinen kopen


mike1908

Question

22 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

De handleidingen van de treinen staan allemaal hier op je harde schijf.

Je moet even met de verkenner er na toe.

Het kan verschillen per trein.

 

MEESTAL: Met CTRL-f9 en CTRL-f10

 

afbeelding.png

 

Als voorbeeld de NS DD-AR

afbeelding.png

 

afbeelding.png

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
14 minuten geleden, mike1908 zei:

En als het die knoppen niet zijn?

Nja dan zijn het andere knoppen, maar zoals Sjef schrijft dat kan per provider\product\treinstel verschillen als het al aanwezig is en moet de betreffende handleiding geraadpleegd worden.

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Misschien handig om de volgende keer meteen te kijken welk materieel je een vraag over stelt en dit dan ook erbij te zeggen. Je geeft veel te weinig informatie, en voor ons is het ook maar gokken, en daar word ik persoonlijk een beetje moe van nu.

 

En zoals hier boven door anderen ook al gezegd, lees de handleiding. Bijna alle vragen die jij stelt zijn prima terug te vinden in de bijgeleverde handleidingen.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
4 uren geleden, EsméevR zei:

Misschien handig om de volgende keer meteen te kijken welk materieel je een vraag over stelt en dit dan ook erbij te zeggen. Je geeft veel te weinig informatie, en voor ons is het ook maar gokken, en daar word ik persoonlijk een beetje moe van nu.

 

En zoals hier boven door anderen ook al gezegd, lees de handleiding. Bijna alle vragen die jij stelt zijn prima terug te vinden in de bijgeleverde handleidingen.

Die ctrl-f9 en ctrl-f10 doet ie niks

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Je stelt erg veel vragen, zowel hier als via privé-berichten naar de moderators. Je lijkt hierbij erg veel van de hak op de tak te springen en aan iets nieuws te beginnen voordat je het eerdere afgemaakt hebt. Op die manier kom je uiteindelijk niet verder. Neem nu eerst eens een stapje terug en ga alle informatie die je hebt gekregen eens rustig doornemen. Ga dan eens rustig één route met scenario's werkend proberen te krijgen en ga dan naar iets nieuws kijken. Je zal zien dat je op die manier uiteindelijk Train Simulator onder de knie krijgt.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
11 minuten geleden, Supercitroen zei:

Je stelt erg veel vragen, zowel hier als via privé-berichten naar de moderators. Je lijkt hierbij erg veel van de hak op de tak te springen en aan iets nieuws te beginnen voordat je het eerdere afgemaakt hebt. Op die manier kom je uiteindelijk niet verder. Neem nu eerst eens een stapje terug en ga alle informatie die je hebt gekregen eens rustig doornemen. Ga dan eens rustig één route met scenario's werkend proberen te krijgen en ga dan naar iets nieuws kijken. Je zal zien dat je op die manier uiteindelijk Train Simulator onder de knie krijgt.

Ik zit al een week te rommelen en nu wordt ik een zeur genoemd 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Guest Drie punten ...
1 uur terug, mike1908 zei:

Ik zit al een week te rommelen en nu wordt ik een zeur genoemd 

 

2 uren geleden, mike1908 zei:

Bij elke senario die ik opstart krijg ik deze melding

16226488256345939097333066326899.jpg

Het ziet er naar uit dat je bovenstaande railvoertuigen mis.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 uur geleden, mike1908 zei:

Ik zit al een week te rommelen en nu wordt ik een zeur genoemd 


Deze reactie begrijp ik niet zo goed. Wat iedereen hier probeert te doen is jou verder helpen met het probleemloos rijden in Train Simulator. Juist door steeds maar van alles te proberen en niet even door te bijten als je ergens op vastloopt, kom je niet verder en raak je alleen steeds verder in de problemen. Vandaar mijn advies om een stap terug te nemen.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
Quote

 

9 uren geleden, EsméevR zei:

Welke materieel heb je het over?

 

9 uren geleden, mike1908 zei:

Daar zal ik straks even naar kijken

Er is je eerder een vraag gesteld waar je nog naar zou kijken voor je ineens over een scenario begint zonder hier op te antwoorden.

En dat word nou bedoeld met van de hak op de tak springen, ofwel het ene is nog niet afgerond en je begint over wat anders.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy