Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×
  • 0

Kan add-ons van Coha.nl niet (meer) downloaden,


Cora

Question

Beste Mark,

 

Allereerst even beginnen met het feit dat ik het fantastisch vind dat het door mensen zoals u mogelijk gemaakt wordt om ook Nederlands-georiënteerde routes en materiaal te gebruiken !?
Ik ben compleet niet in Train simulator 2021, maar bekijk al langere tijd zo af en toe een YouTube film van allerlei Nederlanders die o.a. deze route rijden. En tja, buitenlandse routes zijn landschappelijk prachtig, maar als Nederlander is er natuurlijk niets leuker dan routes uit je eigen land te kunnen rijden.
Hoe dan ook vandaag was het eens tijd om zelf het e.e.a. aan te schaffen.
Ik loop echter meteen tegen wat problemen aan; namelijk, uit de lijst met te downloaden Freeware zijn de links dood !
Heb vervolgens eens op CoHa gegoogeld en daar stond onderstaande mededeling.image.thumb.png.22612f9aa428a7c1a10c710ab701c304.png
Hoewel er staat dat de add-ons wel beschikbaar zullen, gebeurde er helaas niets als ik op de download-link (menu links) klikte. Ik dacht misschien moet ik mij eerst registreren, maar toen echter iets heel merkwaardigs:
- Eerst account proberen aan te maken met schermnaam (Cora)+password+ . => Kreeg direct melding dat ik 'Spammer' zou zijn.
- Dacht laat ik eens met mijn e-mailadres proberen, maar toen:
image.png.cf01190aa74c21ba28d082f524d26876.png
Dit laatste is uiteraard niet direct uw probleem, maar ik vraag mij nu af of add-ons van Coha überhaupt nog wel te downloaden zijn. En als dat niet het geval is, dan raakt dat u natuurlijk wel en is het natuurlijk goed om te weten en misschien naar mogelijke alternatieven te zoeken !?

Met vriendelijke groet,

Cora


 

Link to comment
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
2 minuten geleden, Cora zei:

Ik ben compleet niet in Train simulator 2021

Moet zijn 'Ik ben compleet nieuw in Train simulator 2021'

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hallo Cora,

 

Niemand van de teamleden van CoHa is actief op dit forum. Ik denk dat je deze vraag beter via hun website/support kan stellen in een email. Al weet ik niet zeker of je een reactie zult krijgen gezien de opheffing..

Hun objecten zijn verder nog gewoon te downloaden, mits je account inderdaad werkt.

 

Ik weet niet of deze link werkt, maar hier kun je het proberen.

https://coha.nl/contactadmin?sid=04457a978fbb64b36088e8b993c676ac

 

Groetjes Esmée.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hoi Esmée,

 

Dank u voor het snelle antwoord.?
Helaas kom ik via die link waar ik ook al eerder was, maar dus 'voor goed verbannen' (weet niet wat ik misdaan heb).
Nou ja, nu inderdaad maar een mail richten aan de Coha-redactie en hopen dat die nog positief reageren !? (Anders misschien maar hopen dat iemand mij desbetreffende bestanden op andere wijze kan sturen.)

Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 uren geleden, Cora zei:

Hoi Esmée,

 

Dank u voor het snelle antwoord.?
Helaas kom ik via die link waar ik ook al eerder was, maar dus 'voor goed verbannen' (weet niet wat ik misdaan heb).
Nou ja, nu inderdaad maar een mail richten aan de Coha-redactie en hopen dat die nog positief reageren !? (Anders misschien maar hopen dat iemand mij desbetreffende bestanden op andere wijze kan sturen.)

Zie PM bericht.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy