Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×
  • 0

Hallo en goedemiddag


timmy86

Question

Hallo en goedemiddag

 

Ik zoek iemand die mij kan helpen met de installatie vanuit Zuidwest Nederland, ik heb alle add-ons gekocht maar heb er gewoon geen tijd voor. Ik werk in de groothandel en wil eigenlijk gewoon mijn favoriete nummer in de avond, waar ik al 30 jaar in Zeeland spreek Duits en Engels.

U kunt mij helpen via Teamviewer, daar zou ik u zeer dankbaar voor zijn.

Als dit bericht niet is toegestaan, mijn excuses.

 

Beste wensen

 

<MOD: Sjef61. Vraag wat aangepast>

Link to comment
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Dag Timmy,

 

Vragen om ondersteuning mag.

Maar wat ik merkwaardig vind is dat je geen tijd hebt om de route te installeren en de freeware assets te downloaden en installeren??

Ik neem aan dat als je tijd hebt om te rijden,  je ook tijd hebt om het allemaal te installeren. ?

Als er met installeren of vinden van bepaalde freeware assets  problemen zijn,  dan  helpen we je daar graag mee omdat op te lossen.

 

Sjef61.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik weet niet hoe lang het duurt als ik ook fouten maak, natuurlijk heb ik een half uur om te spelen, maar het hele proces met installatie kan lastig zijn omdat ik er geen ervaring mee heb.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
11 minuten geleden, timmy86 zei:

Ik weet niet hoe lang het duurt als ik ook fouten maak, natuurlijk heb ik een half uur om te spelen, maar het hele proces met installatie kan lastig zijn omdat ik er geen ervaring mee heb.

Daar mee kunnen we je helpen.  We proberen altijd leden te stimuleren alles zoveel mogelijk zelf te doen.  Alles is te leren!

 

Begin gewoon eerst eens om zoveel mogelijk freeware assets te downloaden en zet die in een map voor later installeren.

Als dat een paar avond uurtjes kost is geen ramp. Geduld is een schone zaak.

Als je alles zover hebt gedownload,  geef  ons dan door wat je niet kan vinden. Dan helpen we je daar mee.

En... Fouten maken is niet erg. Daar leer je alleen maar van.

 

De benodigde payware heb je al en al geinstalleerd neem ik aan.

 

Als je alles hebt gedownload,  ga je rustig alles stap voor stap installeren.

Loop je tegen een probleem aan, vraag het ons gerust.

 

 

Loopt het helemaal in de knoei dan kunnen we nog altijd even meekijken met teamviewer.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
14 minutes ago, Sjef61 said:

Daar mee kunnen we je helpen.  We proberen altijd leden te stimuleren alles zoveel mogelijk zelf te doen.  Alles is te leren!

 

Begin gewoon eerst eens om zoveel mogelijk freeware assets te downloaden en zet die in een map voor later installeren.

 

 

 

Voor Zuid-West Holland heb ik alle benodigde Paypware addons gekocht. Ik weet alleen niet welke treinen ik nodig heb van ChrisTrains. Ik zou een startpakket en andere treinen kopen, omdat ik de andere routes ook erg interessant vind, dus ik heb in het begin nogal wat add-ons en er zijn kortingen op add-ons vandaag.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik denk dat je naar veel scenario's voor de Nederlandse routes moet zoeken en dan kijken in het tabblad benodigheden. Ik heb alleen de treinen gekocht die ik echt nodig had voor mijn routes. Voor Hamburg-Lübeck heb ik de ICMm, FLIRT, VIRM en Mat 64 gekocht. Voor de South Wales Coastal heb ik de GTW gekocht, omdat de standaard meegeleverde Class 175 veel wielslip heeft bij regenachtig weer en voor de Ruhr Sieg line heb ik de SGM gekocht.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Er zullen ongetwijfeld vrije dagen tussenzitten waardoor je de tijd hebt om e.e.a. op de pc te zetten. Als je zoveel zou moeten werken voor jouw baas dan pleegt hij "roofbouw" op jou. Het is misschien hard maar het is wel zo. Jouw baas kan jou gewoonweg niet onbeperkt inroosteren en opdrachten geven. Een keertje Nee tegen jouw baas zeggen is ook een optie

 

Het beste is ALLE freeware te downloaden en te installeren en daarbij ook ALLE treinen van Christrains te hebben. Daarnaast routeafhankelijke routes erbij te hebben die in payware routes aanwezig zijn. Maar dat had je al gedaan.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy