Jump to content
  • 0

Eenvoudige NL route


johnt500

Question

Beste forumleden, misschien is de titel niet goed maar ik zoek een Nederlandse route die eenvoudig te installeren is.

 

Ik heb er een aantal bekeken en schrik dan van wat je allemaal er nog bij moet hebben (gratis en kopen), soms nog meer dan de route zelf.

 

Mijn vraag is er niet een route die eenvoudiger is te installeren? Een paar aanvullingen vind ik geen probleem maar als ik voor het installeren van een route eerst nog moet beschikken over een andere route en dan nog is een lijst add-ons moet instaleren zinkt mij de moed in de schoenen.

 

John.

Link to comment
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

De meeste beschikbare Nederlandse routes staan bij ons op de site.

Ik neem aan dat je die zover heb bekeken.

Dan weet je het antwoord ook al denk ik dat een simpel te installeren route er niet is.

Bij de meeste Nederlandse routes  heb je 1 of meer payware routes nodig en vrij veel freeware.

Kies er een die het minste payware gebruikt.

Het bij elkaar harken van Freeware hoort nu eenmaal bij deze hobby en wij als community kunnen jou daar mee helpen.

Bij de meeste nieuwe routes staan de freeware download linken in de bijgeleverde pdf document.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dan zal je aan de payware routes moeten en kun je zonder er wat voor te hoeven doen rijden.

Ofwel dat is iets voor de luie hobbyist die niet de moeite wil nemen om er wat voor te hoeven doen waar de makers maanden, zo niet jaren mee bezig zijn.

Mja dat is jou pakkie-an niet en moeten ze zelf maar weten.

 

Edited by Trains-xp
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tsja, als je een beetje weet hoe het werkt ben je hooguit 2 dagen bezig met een route compleet en werkend te krijgen. Schijntje van de bouwtijd van sommige routes, maar goed.

 

Wellicht is het starterspakket iets voor jou:

https://simtogether.com/start/?ct=1627916805

 

Let wel op dat je het European Loco and Asset Pack los op steam er bij moet kopen.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja, maar hou in gedachten dat als je b.v. 't hart van Nederland installeert met alles er op en er aan je bij de volgende Nederlandse route heel veel minder hoeft te installeren.

Zeker Nederlandse freeware assets.

En als je TS tools gebruikt weet je precies wat je nog mist..

En je hebt een hele community die je wil helpen..

 

Maar het is aan jou.....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy