Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×

Clipmeneer zijn Scenario's


Recommended Posts

  • 1 month later...

De afgelopen 2 dagen zijn er 2 nieuwe scenario's gekomen, 1 voor de HSL 1 voor de Old Lake Town route

 

 

Geniet ervan! ?

 

 

20220523222241_1.thumb.jpg.0ffeb609c302229e9818af30885b221b.jpg20220524234651_1.thumb.jpg.ef0a9f8e903217ca16bb0732cefe4f7a.jpg

Edited by ClipmeneerNL
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Nou ...., hoe het precies zit weet ik niet maar de "[CMNL V2] Voor de laatste keer met SGMm naar Utrecht" link (een eerder geplaatst scenario) in je eerste post correspondeerd niet echt met dit: (een laatste scenario)
https://simtogether.com/files/file/2182-cmnl-v2-sprinter-5519-utrecht-centraal-baarn/

Of ligt dat aan mij ....

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Na het volgen van de Christrains mid-life update zijn de wat oudere scenario's kapot gegaan. Dit zijn de scenario's waarin de VIRM en SLT de spelerstrein zijn. Ik weet niet hoe mijn scenario's hebben gereageerd op de Flirt en SNG, ik ga zometeen op vakantie dus daar kan ik ook nog even niet achter komen.

In ieder geval: Alle scenario's van mij welke het waarschijnlijk niet meer doen/niet goed functioneren door de update zijn rood gemarkeerd in het openingsbericht, ik ben niet van plan om ze te updaten, maar zeg nooit nooit.

Deel 2 van Sprinter Zwolle - Utrecht zal over een paar weken gemaakt worden, Deel 1 krijgt waarschijnlijk een update. ( @Laurensv8)

Daarnaast, vlak voor de vakantie hoop ik een nieuw scenario af te maken met de geupdate SLT, zodat jullie ook iets nieuws hebben om te berijden! 

Hopelijk soon:

20230720000231_1.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy