Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

onzichtbare rijtuigen


Jappie93

Question

1175121702_Screenshot_HSL-ZuidAmsterdam-Rotterdam_51.92454-4.46755_12-30-09.thumb.jpg.be6e7936d8b2c3a6b152447cd4ab01c2.jpg

507104392_Screenshot_HSL-ZuidAmsterdam-Rotterdam_51.92518-4.47074_12-30-53.thumb.jpg.8b2f46df6ecb8670df69992bf9ea45ff.jpg

Ik heb een probleempje met een aantal rijtuigen die niet zichtbaar zijn in een scenario.

Het gaat om meerdere routes in de HSL zuid met AI's maar ook om player treinen.

Scenario's zijn meerdere keren opnieuw geïnstalleerd maar tevergeefs.

Weet iemand hier raad mee?

 

 

Groet

Link to comment
Share on other sites

21 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

@Sjef61

 

Ik heb het eerder ook gehad met een Virm, als ik dan veranderde van beeld (van cabine bijv. naar buiten) kwam de Virm weer in zicht.

Hierbij is dit niet zo. deze blijft op de manier zoals op de screenshots te zien is.

Het gaat om Scenario : (Blivius92) Trein 925 naar Amsterdam Centraal  waarbij het om de Player trein gaat & (JB) ICD 907 PT.2 waarbij een AI trein dit zelfde heeft.

Ik durf je niet te zeggen om welke rijtuigen het gaat. Hoe kan ik hierachter komen? (ben zelf nog erg zoekende in alles )

 

@Alola

 

Ik heb de repaint die jij aanraad gister toevallig geinstalleerd. 

 

 

Edited by Jasper Stolp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

@Sjef61

 

ik heb scenery beide op z'n hoogst. 

Ook heb ik datgene wat Alola aangaf geinstalleerd sinds gisteren. 

het gaat om de volgende rijtuigen: \Assets\ChrisTrains\NS Class 186 and ICRmh wagons\RailVehicles\CT NS ICRmh wagons\Version NS\NS ICRmh Bpmz10.xml

Ik moet even zoeken waar ik de GEO Bestanden heb.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

@Jasper Stolp de scenario editor kun je vinden in het build menu van TS.  Ik raad je aan deze handleiding te downloaden, omdat het voor de eerste keer een beetje complex kan zijn als je er voor de eerste keer mee werkt.

 

Edited by Alola
Link to comment
Share on other sites

  • 0

@Alola

 

Dankjewel voor de handleiding.

 

ik heb het in de editor al een beetje geprobeerd maar zelfs de rijtuigen weghalen lukt niet die onzichtbaar zijn.

wel kan ik van precies hetzelfde type een zichtbare indelen maar niet op de goede plek helaas.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

@Sjef61

Het is inderdaad gelukt met Locoswap en heb ze voor andere rijtuigen verwisseld. Nogmaals bedankt voor de hulp.

 

@Wadlopertje

 Helaas is dat ook niet gelukt. Ook het scenario verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Maar niet gelukt.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy