Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×
  • 0

Sleutel RSSLO Cityjet Desiro ML


Mat47

Question

Sinds een paar dagen de Cityjet Desiro ML in het bezit. Tot nu toe nog geen meter gereden.

Op geen enkele route doet hij het. Bijvoorbeeld ook niet op de Köblitzer Bergland.

Ik begin met Shift+B en ga dan met de muis naar het contactslot. Op YouTube filmpjes zie ik dan een sleuteltje aan het (muis)handje zitten dat ze dan in het contact duwen en draaien.

Bij mij verschijnt dat sleuteltje helemaal niet. Ik kan het niet vinden. Wat zie ik nu over het hoofd?

Wie kan mij vertellen waar het sleuteltje is? Heb al honderden keren op Shift+B gedrukt.

Gr. Mat

Link to comment
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Jij gaat van een filmpje uit maar zit er geen manuals bij voor oa. de startprocedure, dat zal toch wel bij een payware addon?

Wat staat daar in te lezen om hem startklaar te maken?

Wellicht is de Cityjet Desiro onder ....\RailWorks\Manuals\DE\.... te vinden

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik kan klikken wat ik wil, maar er gebeurt niets. Er komt zelfs geen sleutel zichtbaar.

Als AI trein doet hij het wel goed.

Het enige dat ik me nog kan bedenken is dat ik ALLES van Steam en Train Simulator op een externe SDD schijf heb staan. Dus niets op de C-schijf. Met geen enkele andere trein problemen.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
59 minuten geleden, Mat47 zei:

Ik kan klikken wat ik wil, maar er gebeurt niets. Er komt zelfs geen sleutel zichtbaar.

Als AI trein doet hij het wel goed.

Het enige dat ik me nog kan bedenken is dat ik ALLES van Steam en Train Simulator op een externe SDD schijf heb staan. Dus niets op de C-schijf. Met geen enkele andere trein problemen.

 

Je kan proberen de scriptupdate van Rival te installeren (https://forum.railworks-austria.at/wcf/filebase/index.php?entry/298-rsslo-cityjet-sound-und-scriptupdate/), die past wel wat aan aan de trein. Je hebt de Desiro ook op de website van RSSLO zelf gekocht en nergens anders gedownload neem ik aan?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Weer even een uurtje bezig geweest.

Alles wat ik van treinen koop (Christrains, RSSLO, 3D-Zug, Railtraction e.d.) zet ik voor de zekerheid op een USB-stick. Dus steeds opnieuw geïnstalleerd vanaf deze stick. Ging normaal altijd goed. Toch maar eens vanaf de website van RSSLO opnieuw gedownload en geïnstalleerd. En tada ... daar is de sleutel. Tja, waarom doe je dat pas na 3 dagen? 't Houdt je van straat.

Iedereen bedankt die me heeft willen helpen en fijne feestdagen.

Gr. Mat

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy