Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×
  • 0

Uploaden van een repaint voor V-IRM Christrains


iGabriël

Question

Een poos terug had ik een repaint gemaakt voor de V-IRM3. Ik zou graag deze willen delen op de website. Dit zal ook gelijk de eerste keer worden dat ik een eigen download ter beschikking stel. Is er ergens een instructie die ik kan volgen voor het samenstellen van een pakketje en met de eisen waar het aan moet voldoen? Ik weet dat ik toen heb gerommeld met verschillende bestanden dus daar zal ik rekening mee moeten houden.

Alvast bedankt!

 

20211226003659_1.thumb.jpg.37724b44078408e1321f7e5b421b5171.jpg

Link to comment
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Wij hebben geen instructie hiervoor staan op onze website.

maar....

In principe mag je alleen de repiant BIN file en de aangepaste textures en/of geluiden bestanden meeleveren.

En een installatie instructie met welk bestanden de gebruiker moet over copyeren  van het orgineel naar de repaint map.

 

Indien je een GEO bestand hebt aangepast bij een Christrains trein mag je die ook meeleveren mits deze in je repaint map staat en een andere naam heeft gekregen. Bij sommig modellen kom je daar niet onderuit.

 

Bij andere payware mag je nooit een GEO bestand meeleveren tenzij je daar toestemming voor hebt en je deze aan ons downloadteam kan overleggen.

 

Sjef61

Downloadmanager.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 hour ago, etienne123 said:

Leuk dat je overweegt om te uploaden naar SimTogether! De instructie waar Sjef naar verwijst, is hier te vinden: https://simtogether.com/upload/

Bedankt! Is het ook van belang dat er iemand naar kijkt voordat ik hem upload?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy