Jump to content
Het is weer mogelijk om te stemmen op jouw favoriete screenshot! I It’s now possible to cast your vote for your favourite screenshot! ×

Ideetje: Hapag Lloyd shuttle met DB 1600


Recommended Posts

Hallo beste leden van Simtogether.com!

 

Ik heb net lopen denken en kwam met een nieuw idee: Een Happag Lloyd shuttle met een DB Cargo 1600. Dit scenario zal plaatsvinden op de Hamburg-Hannover route en er zullen 2 delen verschijnen: het eerste waarbij je in de avond een ritje maakt van Uelzen naar Maschen en het tweede deel rijdt je van Maschen naar Hamburg Hbf.

Link to comment
Share on other sites

Grappig idee, maar zou het niet leuker zijn voor dat traject ook het originele materieel in te zetten.

De 1600 hoort daar niet thuis. Ik zou zeggen neem een Br151 of Br155

 

Als je iets dergelijks doet met een 1600 doe dat dan op ZWNL of Het Zuiden van NL bijv.

Link to comment
Share on other sites

2 uren geleden, rcdevisser zei:

Grappig idee, maar zou het niet leuker zijn voor dat traject ook het originele materieel in te zetten.

De 1600 hoort daar niet thuis. Ik zou zeggen neem een Br151 of Br155

 

Als je iets dergelijks doet met een 1600 doe dat dan op ZWNL of Het Zuiden van NL bijv.

Tsja, dan is het ineens jou idee en niet meer de zijne ? 

Link to comment
Share on other sites

Ik waardeer je tip enorm @rcdevisser, maar ik houd een beetje vast aan mijn idee. De reden daarvoor is dat ik op dit moment geen Nederlandse routes heb, maar misschien dat ik toch wat Nederlandse routes ga downloaden. Ik heb eigenlijk de benodigde routes nog nodig en ik denk dat ik ze zal kopen met geld wat ik als vrijwilligersvergoeding kreeg. Een andere reden die ik heb is dat ik mensen die geen Nederlandse routes hebben, maar wel een paar treinen; om die de gelegenheid te geven om een scenario te rijden op een Duitse route, maar met Nederlandse treinen. Ik denk dat ik wel wat Duits materieel kan inzetten, maar dan zal dan echt wel de BR 145 van DTG zijn omdat ik de VR versie nog niet heb. Verder kan ik ook een Vectron inzetten, maar dat zullen we zien.

Link to comment
Share on other sites

 Ha Aloha,

 

Aaahaaaahhh dat verklaart een hoop. Ja hebt gelijk in dit geval. Er zijn er een aantal die geen NL route hebben. Ik heb ze ook niet allemaal.
Ik heb zelf ZWNL, KDL, IKB3.0 NS 1980 versie (Zelf omgebouwd) en RCR.  Om die reden zie je ook heel veel liefhebbers die zelf aan de slag gaan.

 

Omwille van mijn persoonlijke interesse in vooral Stoom en daarnaast Historisch materieel heb ik ook weinig NL routes omdat deze in de meeste gevallen niet voldoen aan mijn route eisen die ik stel. De routes moeten  voldoen aan het feit dat deze moeten passen bij de stoomtijd m.u.v. museumritten. 

 

 

 

 

Edited by rcdevisser
Link to comment
Share on other sites

Update: bezig met het uitwerken van dit idee. Ik dacht een rangeerder neer te zetten die de trein voor jou rangeert, alleen dat ging helemaal mis. Ook heb ik om de een of andere reden mijn scenario op Free Roam gezet i.p.v. Standard. Morgen begin ik wel opnieuw.

 

Hoe dan ook: Deze scenario's komen er!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy