Jump to content
Het is weer mogelijk om te stemmen op jouw favoriete screenshot! I It’s now possible to cast your vote for your favourite screenshot! ×

Train Simulator special event: BR 145 en BR 189 van Virtual Railroads testen op de Hamburg-Lübeck lijn


Recommended Posts

Hallo beste leden van Simtogether.com!

 

Ik ben op dit moment bezig met een serie Free Roam scenario's waarbij je de BR 145 en BR 189 van Virtual Railroads kan testen in de regen, 's nachts en 's winters.

 

Je start op Lübeck Hbf en je kan kiezen met welke loc je rijdt. Je kan 2 dingen doen: Passagiers of goederentrein rijden.

 

Naast de locomotieven zal een stel IC eurofirma rijtuigen klaarstaan die je moet rangeren, daar kan de BR 294 bij helpen die in de remise zal staan.

 

Op het goederendepot van Lübeck zullen een aantal kolenwagons en containerwagons staan die gebruikt worden op de South Wales Coastal klaarstaan. Op dit moment ben ik nog een aantal tests aan het uitvoeren met het eerste scenario: het scenario in de regen. Daarna zullen de tests 's nachts en 's winters volgen.

 

Belangrijk: Vanwege de kolenwagons en de containerwagons is het belangrijk om de South Wales Coastal in je bezit te hebben! Het gaat hier om de versie die met TS 2017 geleverd werd!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Update: Ik heb de scenario's in een .zip bestand ingepakt en geüpload naar Simtogether. Opmerking: Omdat dit Free Roam scenario's zijn heb ik géén testscreenshot!

 

Edit: Ik ben vergeten te melden dat de scenario's allang beschibaar zijn!

 

 

Edited by Alola
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy