Jump to content
Er was een korte storing in het gebruik van Ideal. Dit probleem is opgelost! We faced an issue with our Ideal payments. This issue has been solved now. ×
  • 0

ICE niet zichtbaar.


gelijkstroom

Question

Bij een scenario op de HvN-route (ik meen nr. 36) krijg ik de ICE niet zichtbaar en die is ook niet te rijden (foto 1). In het logo staat deze ICE (foto 2). In een ander scenario rijdt de ICE wel en is ook zichtbaar. Daar heb ik een ander logo (foto 3). Weet iemand hoe dat op te lossen is? Welk bestand mis ik of welke addon moet ik misschien nog downloaden?20220405095954_1.thumb.jpg.f886cf9d9547f5ee8ff4f99b81593eac.jpg

20220405100129_1.jpg

20220405100024_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

17 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Nou ja, trains-xp, nou breekt m'n klomp. Ik start het scenario een paar keer op en opeens staat dat logo er vanzelf in, zonder dat ik iets gedaan heb (zie foto). Zo nu en dan schijnt een computer zo z'n eigen leven te leiden. Maar .... bedankt voor de aanwijzing. Er is nog een ander scenario met hetzelfde probleem, dus dat ga ik eens even fijn oplossen!

20220405210806_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 0
12 uren geleden, gelijkstroom zei:

Nou ja, trains-xp, nou breekt m'n klomp. Ik start het scenario een paar keer op en opeens staat dat logo er vanzelf in, zonder dat ik iets gedaan heb

Misschien is onbewust de caches geledigd, bijv. na een update van Steam .

Want bij een copy/paste of .exe moet dat altijd even uitgevoerd worden, en dat had je zeker niet gedaan?

Als het via de officiële weg gaat middels een RWP bestand dan hoeft dit niet en word autom. gedaan.

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy