Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×

Route Antwerpen - Gent


hsholmes

Recommended Posts

  • 1 month later...

Update:

 

Ik ben nog opzoek naar enkele zaken;

- bedding voor overwegen (degene die ik momenteel beschikbaar heb passen niet)

-Bordjes van de stations (Antwerpen-Centraal , Antwerpen-Berchem, Antwerpen-Luchtbal Antwerpen-Zuid, Zwijndrecht, Melsele, Beveren-Waas, Nieuwkerken-waas, SInt-Niklaas , Belsele , Sinaai , Lokeren , Beervelde, Gent-Dampoort , Gentbrugge , Gent-st-Pieters)

-

 

bugs:

 

-momenteel heb ik als test een paar peronnen vervangen met NMBS perronnen  maar bij deze openen de deuren niet, weet iemand hoe dit komt? (ook al geprobeerd een onzichtbaar perron erboven te stacken maar dit werkt niet)

(https://railsimbelgium.com/download/nmbs-sncb-perrons/)

 

estimated release: December 2022

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

update (V0.7):

 

Zowel Antwerpen-Centraal als Antwerpen-Berchem hebben een grote update gekregen:

 

Antwerpen Centraal:

-Lichtinval in tunnels is verwijderd (donker effect)

-Het regent niet meer binnen in het Station

-Nieuwe muren / perrons

-Toevoeging diffuse lichten voor scenario's in de avond

 

 

Antwerpen Berchem:

-Nieuwe perrons 

-Sommige sporen zijn verlegd/ wissels van plaats veranderd

 

 

Scenario's:

-Nu mogelijk om vanuit anwerpen te vertrekken als stoptrein/IC (dit kom voorheen enkel als 'special consist')

 

 

Algemeen:

-Scenery compleet t.e.m. Lokeren  -> tussen Lokeren en Gent zal komende periode worden ingevuld

-Sommige stations hebben een nieuw (Belgisch) Perron gekregen

-Toevoeging belgische overwegen/bedding

-Scenery update tussen Antwerpen en Sint-Niklaas

-Toevoeging goederen route naar 'Kallo' voor vrachtscenario's

-Toevoeging scenery station Gent-St-Pieters

 

To do list:

-Update route tussen Antwerpen Luchtbal - Noorderkempen (verbetering scenery)

-Toevoeging tussen Scenery Lokeren Gent

-Implementatie TBL1+

-Extra elementen doorheen de route (station stuff etc..)

 

RELEASE DATE:

Door de vele bugs/ crashes die zijn voorgevallen is het mogelijk dat de finale route nog enkele maanden vertraagd is

 

(overwegbedding op de laatste foto is intussen ook vernieuwd, dit was nog een oude foto*)

 

Screenshot_Antwerpen_-_Gent_V2_48.99810-8.41302_21-04-41.thumb.jpg.53105840e92f1d335c2adb7d54b980fa.jpgScreenshot_Antwerpen_-_Gent_V2_48.99720-8.41375_18-08-45.thumb.jpg.1ec7f915529c00a53105064b7aa8c174.jpgScreenshot_Antwerpen_-_Gent_V2_48.99560-8.41343_18-08-03.thumb.jpg.428058f480ffc76d77200db19a361233.jpgScreenshot_Antwerpen_-_Gent_V2_48.99576-8.41344_18-08-29.thumb.jpg.014c7e00b0ef56a7c8d3bec8682c7319.jpgScreenshot_Antwerpen_-_Gent_V2_48.99779-8.41364_18-06-37.thumb.jpg.cd787c83f4f9ed156250e3379a65bf1e.jpgScreenshot_Antwerpen_-_Gent_V2_48.99562-8.41353_21-04-29.thumb.jpg.07f3601838941d24540275f46bc7fac2.jpg445926800_Screenshot_Antwerpen-GentV2_49.16358-8.63854_14-08-43.thumb.jpg.a042a82eb8ca1cd0d24652613e6f8966.jpg

  • Like 12
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Hallo, de route ziet er prachtig, is er ergens een lijst met de dlc's (de readme van de beta is verwijderd)? Dan kan ik deze al kopen! 

groetjes:) 

ps: misschien moeilijk te voorspellen, maar is er al een release date?

Link to comment
Share on other sites

11 minuten geleden, C0PILOT1 zei:

Hallo, de route ziet er prachtig, is er ergens een lijst met de dlc's (de readme van de beta is verwijderd)? Dan kan ik deze al kopen! 

groetjes:) 

ps: misschien moeilijk te voorspellen, maar is er al een release date?

Ik ben een BETA Tester van de recentste map en we zijn klaar tot aan Lokeren. Hoelang het nog zal duren voor de release is onbekend maar ga er maar vanuit dat het niet heel lang meer zal duren!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ongeveer t.e.m Beervelde ,

 

De HSL tussen Noorderkempen en Antwerpen-Centraal is ondertussen ook volledig opnieuw gedaan maar er zijn enkele bugs opgedoken die voor veel vertraging zorgen.

Sommige Assets van LGVMedSouth laden niet in als je de map download, ook met de TBL1+ zijn er nog problemen die helaas wel even duren om op te lossen...

 

Ik kan helaas niet echt een exacte datum geven maar weet dat er aan gewerkt wordt! 🙂

 

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
30 minuten geleden, kaknoki zei:

Wanneer komt de route antwerpen gent uit?

Op SimTogether zijn meerdere bevlogen ontwikkelaars actief die hun ontwikkelingen delen. Om hen ontspannen hun werk te kunnen laten doen, is het vragen naar een releasedatum niet toegestaan. Ook het vragen of een trein, route, object of scenario nog in ontwikkeling is staan wij niet toe.
 

Sjef61. Moderator 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy