Trophies and Medals BertTrain 400 Posted September 20, 2022 Author Share Posted September 20, 2022 Nu de vakanties voorbij zijn ben ik weer volop bezig met het bouwen aan de route. De aandacht ligt nu voornamelijk op het traject Simpelveld - Kerkrade. Daarnaast heb ik weer enkele objecten gebouwd. Ook ben ik bezig met verbeteringen aan de route Maastricht - Vaals. Hier worden de armseinen van WG. vervangen door de COHA seinen en verder de vegetatie aangepast. Onderstaande screenprints geven een indruk van de vorderingen. Het object station Eys heeft zijn plekje gekregen. Er is ook gewerkt aan de werkplaats van de ZLSM. Kleine oneffenheden moeten hier nog worden aangepast. De ZLSM is nog bezig om de draaischijf ook werkend te krijgen. Op het perron Simpelveld is nu ook het wachthuisje geplaatst. Het originele stationsgebouw van Simpelveld moet nog gebouwd worden. Station Spekholzerheide tussen Simpelveld en Kerkrade Het perron Kerkrade van de ZLSM. Links het spoor naar Station Kerkrade Centraal. Station Kerkrade Centraal. 8 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals downloader 59 Posted September 21, 2022 Share Posted September 21, 2022 mooi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals BertTrain 400 Posted October 5, 2022 Author Share Posted October 5, 2022 Het station van "Schin op Geul" is klaar en heeft zijn plaatsje in de route gekregen. 7 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Tobiasggg1699 22 Posted October 5, 2022 Share Posted October 5, 2022 Wow dat ziet er weer mooi uit Ga zo door, ik ben benieuwd naar het vervolg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Mat47 33 Posted October 5, 2022 Share Posted October 5, 2022 Ziet er weer prachtig uit! Wat 'n werk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals GertMeering 1,223 Posted October 5, 2022 Share Posted October 5, 2022 Zeer netjes weer Bert, station is ook zeer goed gelukt ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Gerben B 191 Posted October 5, 2022 Share Posted October 5, 2022 Prachtig gemaakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted October 5, 2022 Share Posted October 5, 2022 Netjes gemaakt Bert! Weer een mooi stukje er bij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals BertTrain 400 Posted October 27, 2022 Author Share Posted October 27, 2022 Het station Simpelveld is klaar en in de route geplaatst. Hiermee is het gedeelte Schin op Geul - Kerkrade zo goed als klaar. Er resteren nu nog twee gedeeltes waar de ZLSM over rijdt en dat zijn Simpelveld - Vetschau en Schin op Geul - Valkenburg. Op dit moment rijdt de ZLSM niet meer van Schin op Geul naar Valkenburg omdat er niet voldoende gecertificeerde machinisten zijn voor dit traject. De ZLSM is wel bezig om machinisten hiervoor op te leiden zodat men weer naar Valkenburg kunnen rijden. De spoorinfrastructuur voor het gehele traject is klaar zodat ik ook kan starten met scenario's maken. Er is wel nog veel werk aan de scenery van de twee genoemde trajecten. Geniet van onderstaande screenshots. Het station van Simpelveld. Centrum van Bocholtz. De trein rijdt Bocholtz binnen. In de verte achter de boomrand ligt de grens met Duitsland (Windmolens). Vlak na de grens met Duitsland zijn nog resten van de Siegfried Linie aanwezig. Dit was een oude Duitse verdedigingslinie die vlak voor en tijdens de tweede wereldoorlog werd gebouwd. 5 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Papaxander1111 1 Posted October 27, 2022 Share Posted October 27, 2022 Bravo! ziet er goed uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals petra.m.1960 42 Posted October 27, 2022 Share Posted October 27, 2022 dat zie erg mooi ga door Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals GertMeering 1,223 Posted October 27, 2022 Share Posted October 27, 2022 Knap gedaan weer Bert ... dit smaakt naar meer ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sikkenbaas 1,067 Posted October 28, 2022 Share Posted October 28, 2022 Bert, weten die gasten van de ZLSM dat je hun museum lijn aan het bouwen bent? Ze vinden het vast enorm leuk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odin_23076 1 Posted October 28, 2022 Share Posted October 28, 2022 Word een mooie route zeg! Als ZLSMer herken ik de plekken goed. Ik kijk uit naar als de route word uitgebracht! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals BertTrain 400 Posted October 29, 2022 Author Share Posted October 29, 2022 Op 28-10-2022 om 10:03, Sikkenbaas zei: Bert, weten die gasten van de ZLSM dat je hun museum lijn aan het bouwen bent? Ze vinden het vast enorm leuk! Ik heb dat nog niet gedaan, maar ben dat wel van plan om dat te gaan doen. In juli was ik in Simpelveld en heb toen met een medewerker van de ZLSM werkplaats hier ook over gesproken.. Iedereen nog bedank voor de leuke reacties, geeft mij de moed om met vereende krachten verder te bouwen. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals BertTrain 400 Posted November 18, 2022 Author Share Posted November 18, 2022 Ik heb een video gemaakt van het traject Schin op Geul - Simpelveld, geniet ervan. Video op YouTupe Daarnaast nog twee afbeeldingen van station Valkenburg waar nu aan gewerkt wordt. 5 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Gerben B 191 Posted November 18, 2022 Share Posted November 18, 2022 Geweldig gemaakt BertTrain. En heel herkenbaar. Was ooit zelf aan die route begonnen. Maar nooit af gemaakt. Kan nu dus als nog genieten. Van de screens en filmpje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals GertMeering 1,223 Posted November 18, 2022 Share Posted November 18, 2022 Zeer mooi gemaakt weer Bert, leuk stukje ook met die overweg .. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals ArBars 15 Posted November 23, 2022 Share Posted November 23, 2022 Wat een mooie route. Zeer herkenbaar allemaal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals BertTrain 400 Posted December 15, 2022 Author Share Posted December 15, 2022 Met dit winterweer is het ook tijd voor wat winterse beelden uit Limburg. Ik ben bezig met een scenario waarin met een stoomtrein wordt gereden van Kerkrade ZLSM naar Maastricht. Het eerste deel over de Miljoenenlijn en vanaf Wijlre over de route Maastricht -Vaals. In Wijlre moet van locomotief gewisseld worden. Geniet van deze plaatjes in deze Kersttijd. Voor mij in ieder geval de gelegenheid om iedereen fijne Kerstdagen toe te wensen en een mooi Treinjaar in 2023. Vertrek in Kerkrade ZLSM. Simpelveld Op weg naar Wijlre Station Eys. Inrijsein Wijlre. We rijden na het wisselen van locomotief Wijlre uit op weg naar Gulpen. Bijna in Gulpen, op de achtergrond de Gulpenerberg. De Brug over het dal van de Gulp. Margraten. 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals BertTrain 400 Posted December 20, 2022 Author Share Posted December 20, 2022 Ik post maar weer eens een video van een stuk miljoenenlijn. Ditmaal rijden we van Kerkrade ZLSM naar Simpelveld. Klik op onderstaande link om de video te bekijken. Video Miljoenenlijn Kerkrade ZLSM - Simpelveld 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,288 Posted December 20, 2022 Share Posted December 20, 2022 5 minuten geleden, BertTrain zei: Ik post maar weer eens een video van een stuk miljoenenlijn. Ditmaal rijden we van Kerkrade ZLSM naar Simpelveld. Klik op onderstaande link om de video te bekijken. Deze video is privé Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals BertTrain 400 Posted December 20, 2022 Author Share Posted December 20, 2022 Excuses, er was iets mis gegaan bij de planning. De video is nu beschikbaar. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals BertTrain 400 Posted January 1, 2023 Author Share Posted January 1, 2023 Ik heb de inhoud voor de nieuwe release van deze route (versie 2) vastgesteld. De naam van Stoomtram Maastricht – Vaals zal gaan veranderen in “Spoorlijnen Zuid Limburg”. Naast de route Maastricht – Vaals zullen de volgende trajecten in de route worden opgenomen: Gulpen - Wijlre (verbinding tussen Maastricht - Vaals route en de Miljoenenlijn). Simpelveld – Valkenburg Simpelveld – Kerkrade Simpelveld – Vetschau Hiermee is het hele traject dat door de ZLSM wordt bereden in de route opgenomen. Ook wordt er gewerkt aan het noordelijke deel van het station Maastricht, dit zal echter bij de release nog WIP zijn. Het aantal scenario’s wordt uitgebreid naar ca. 25 stuks Een release datum kan ik nog niet geven want er moet nog uitvoerig getest worden. Wat ik wel kan vertellen is dat voor deze uitbreiding van de route geen nieuwe Payware routes nodig zijn. De benodigde Freeware zal op enkele nieuwe downloads vergelijkbaar zijn met de voorgaande versie van de route, Stoomtram Maastricht – Vaals. Wat na de release gaat gebeuren is nog een vraagteken… Dus nog even geduld voordat jullie op de Miljoenenlijn kunnen gaan rijden, ik heb nog twee video’s gemaakt als voorproefje. Simpelveld - Vetschau Schin op Geul - Valkenburg 3 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Edwin Aartse 253 Posted January 9, 2023 Share Posted January 9, 2023 Goed bezig Bert, Ontzettend mooi gemaakt en ontzettend leuk dat de spoorwegen en voormalige spoorlijnen in Zuid-Limburg in Train Simulator is te zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts