Trophies and Medals BertTrain 401 Posted June 12 Author Share Posted June 12 De afgelopen tijd niet zoveel gewerkt aan de route omdat een mens er af en toe ook even tussenuit moet. Wel tijdens deze periode wat objecten gebouwd. Maar we hebben de draad weer opgepakt en flink gebouwd aan het plaatsje Echt. Van Echt is het nog 13 km naar Roermond. Dus er is nog wel wat werk aan de winkel voor de volgende update. Hieronder wat plaatjes van de vorderingen: Nieuw object voor het station Voerendaal. Bij het meest gewaardeerde station van Nederland, Klimmen Ransdaal, staat nu ook een kopie van het origineel. Het derde stations gebouw dat ik afgelopen periode gebouwd heb is dat van Echt. Dierenpark en kinderboerderij ‘t Hertenspoor in Echt is vanuit de trein te zien. 3 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Sjef61 2,289 Posted June 12 Share Posted June 12 Netjes weer. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals RienBranderhorst 50 Posted June 13 Share Posted June 13 Zijn weer mooie screens. Mijn complimenten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals KevinTrains 26 Posted June 19 Share Posted June 19 Ziet er zeer netjes uit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals BertTrain 401 Posted July 23 Author Share Posted July 23 Het is weer tijd om de vorderingen van de route Spoorlijnen Zuid Limburg te laten zien. Langzaam werk ik vanuit Echt naar Roermond toe. Ook ben ik begonnen met de scenery voor de Stad Roermond. Ik laat maar weer wat plaatjes zien. De trein gaat in deze tunnel onder de A73 door. Enkele plaatjes van het spoor ter hoogte van het plaatsje Linne. De omgeving van de Kappellerlaan in Roermond 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Tobiasggg1699 22 Posted July 25 Share Posted July 25 ziet er weer fantastisch uit ga zo door Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals BertTrain 401 Posted August 17 Author Share Posted August 17 Afgelopen week was ik in midden Limburg, mooie gelegenheid om Roermond te bezoeken en daar foto's van station en omgeving te nemen. Ik kan nu verder met de afwerking van het stationsgebouw Roermond waar Frits (Frison) mij het basisgebouw voor heeft geleverd. Roermond zuid is wat scenery betreft klaar dus gaan we nu verder bouwen naar het noorden van Roermond. Het stationsplein van Roermond. Tijd voor een Terrasje... De zuidkant van Roermond met de karakteristieke watertoren. De linkse sporen (tussen het gras) zijn enkele jaren geleden losgekoppeld van de rechtersporen maar liggen er nu nog steeds. Ook het spoor naar Duitsland is deels afgebroken. Er is veel parkeergelegenheid in Roermond. 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals BertTrain 401 Posted August 25 Author Share Posted August 25 Het uitbrengen van de update voor de GTW van Chris heeft nogal wat invloed op de meegeleverde scenario's van de route Spoorlijnen Zuid Limburg, dit raakt 30 van de 40 scenario's. De scenario's waar de GTW de spelerstrein is (5 stuks) werken niet meer. In andere scenario's wordt de GTW als AI of Loose content gebruikt, deze werken nog wel. Ik ga dit aanpassen, maar dat zal pas beschikbaar komen bij de volgende release van de route. Reden hiervoor is dat in de nieuwe release de laatste update van de COHA seinen zijn toegepast en daarvoor moeten (o.a. bij keren) ook aanpassingen aan de scenario's worden uitgevoerd. Daarnaast zijn in de nieuwe release de aanpasbare CTA's van Chris toegepast, ook daar zit werk in voor de scenario's. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals train85 1 Posted September 1 Share Posted September 1 Neem je tijd het komt allemaal goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals BertTrain 401 Posted October 1 Author Share Posted October 1 Goed nieuws Ik heb gisteren versie 3.1 van deze route geüpload. Wat is nieuw aan deze versie: In eerste plaats het traject Maastricht - Roermond. Daarnaast zijn er nog de volgende zaken aangepast: Routemarkers toegevoegd aan de route. Diverse technische aanpassingen aan de rails, wissels, seinen en ATB. Meer Portals voor de scenariobouwers toegevoegd aan de route. De perrons in Landgraaf verlengt naar 130 meter. Vegetatie op het gedeelte Maastricht - Kerkrade aangepast. Nieuwe stationsgebouwen voor Klimmen-Ransdaal en Voerendaal. CTA's vervangen door nieuw type van Christrains Aan de route zijn voor het nieuwe traject Maastricht - Roermond 6 scenario's toegevoegd waardoor het totaal op deze route op 41 standaard scenario's komt. Na de upload wordt de controle van de route door het downloadteam uitgevoerd waarna nog eventuele aanpassingen moeten worden gedaan. De verwachte release datum is over 2 a 3 weken. Dus nog even geduld. 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals BertTrain 401 Posted November 2 Author Share Posted November 2 Maandagavond 4 november 2024 gaat Rob (Rubku_NL) op Twitch een preview doen van het nieuwe gedeelte in de route "Spoorlijnen Zuid Limburg". Dit betreft het traject van Maastricht naar Roermond. De livestream van Rob begint om 19:30 uur. Na de livestream zal de versie 3.1 beschikbaar komen voor download. 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals BertTrain 401 Posted November 5 Author Share Posted November 5 Versie 3.1 van Spoorlijnen Zuid Limburg is hier te downloaden. In deze nieuwe versie het traject Maastricht - Roermond. Veel plezier met deze route. 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Ritchie87 2 Posted Thursday at 07:40 AM Share Posted Thursday at 07:40 AM Niet Normaal... echt een schitterende route. Ik herken alles in die route omdat ik van Maastricht afkomstig ben, maar petje af, wow! Kijk nu alweer uit naar toekomstige plannen! Complimenten!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals BertTrain 401 Posted Friday at 03:52 PM Author Share Posted Friday at 03:52 PM Op 7-11-2024 om 08:40, Ritchie87 zei: Niet Normaal... echt een schitterende route. Ik herken alles in die route omdat ik van Maastricht afkomstig ben, maar petje af, wow! Kijk nu alweer uit naar toekomstige plannen! Complimenten!! Dank voor je reactie, dit motiveert om verder te bouwen aan de route. Kom je in versie 3.1 nog een foutje tegen meld dit dan in dit topic of via een PB. In versie 3.2 zal in ieder geval het traject Sittard - Heerlen worden opgenomen. De start hiervan is al begonnen en inmiddels gevorderd (vanuit Heerlen tot voorbij station Nuth. Daarnaast ben ik bezig om de vegetatie op het ZLSM traject op hetzelfde niveau te brengen als Maastricht - Roermond (in versie 3.1 is dat al gebeurd voor het traject Maastricht - Kerkrade Centrum). Voor de release van versie 3.2 zal nog wel een of meerder trajecten toegevoegd worden, wat dat gaat worden weet ik op dit moment zelf nog niet, dat blijft dus ook een verrassing. Dus maar weer wat plaatjes van het nieuwe traject: Station Hoensbroek en de omgeving: Tussen Hoensbroek en Nuth: Station Nuth en omgeving: Op weg naar Schinnen: 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Winetrain 10 Posted Saturday at 05:03 PM Share Posted Saturday at 05:03 PM Op 8-11-2024 om 16:52, BertTrain zei: ......... Voor de release van versie 3.2 zal nog wel een of meerder trajecten toegevoegd worden, wat dat gaat worden weet ik op dit moment zelf nog niet, dat blijft dus ook een verrassing. Wanneer dat ook Maastricht - Luik gaat zijn ga ik vragen of DTG jou niet in vaste dienst kan nemen. Dan zal ik je wel moeten voordragen voor een lintje, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts