Jump to content
  • 0

Train Simulator slaat af


Simon Reijneker

Question

Onlangs heb ik de uitbreiding van Noord Oost Nederland gedownload met het stuk naar de Eems haven en ook de Museum lijn in Limburg. Sindsdien  slaat het spel af na een poosje als hij probeert net scenario te laden Soms komt de Out of  Memory meldig maar daarvoor heb ik via de Steam community adviezen al vcan alles aangepast.

Heeft iemand een tip /

 

Simon Reijneker

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Had al eerder vragen gesteld over het feit dat TS 2022 in vele scenario's afslaat en met name de Nederlands route. Ik ben niet zo echte computer kenner maar heb nu toch het vermoeden dat het met het geheugen te maken kan hebben .

De gegevens van mijn laptop:

LAPTOP-CSRIH5GC

Processor: Intel ( R ) Core ( TM ) i7-8750H CPU @2.20Ghz

RAM geheugen 32.0 Gb  ( 31.8 Gb beschikbaar ) 

Type systeem ^4 - bits besturoingssysteem

Videokaart: Intel ( R ) UHD grafics 630

NIVIDIA Gefroce GTX 1050 Ti

 

Ik heb wel erg veel routes ( vind ik zelf ) , totaal in de Standaard  scenario's 42 bladzijden  van dus  9 routes per bldz. Routes uit Spanje , Italië, D uitsland, Zwitserland . Frankrijk enz.  enz erbij. 

heb het geheugen gebruik nagekeken en staat in de afbeelding. Ook de instellingen van het spel zelf.

 

Heeft iemand een advies bij deze gegevens ??

h gr Simon

20220517_110410.jpg

20220517_113933.jpg

20220517_113949.jpg

20220517_113955.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Lijkt me niet dat 32GB geheugen een probleem is.. wel is het een probleem dat je 1372mb verbruikt en al op 39% staat.. het lijkt of je een x32 windows gebruikt ipv een x64

 

edit: die 39% zal alles bij elkaar opgeteld zijn maar dat is nog zeker geen 39% van 32GB lijkt mij maar dat gaat dat verhaal van x32 windows ook niet op omdat x32 maar 3gb geheugen max gebruikt en je zit boven de 1500mb en geeft maar 39% aan..

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik bedoel eigenlijk dat het lijkt of niet al het geheugen word gebruikt door jou laptop.  verder zie ik 3 x steam client webhelper.. die staat er bij mij nergens tussen.. je zou kunnen proberen om zo veel mogelijk te sluiten en dan eens zien of die een probleem geef.. zijn je gtx drivers up to date? dat kan ook nog wel schillen..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy