Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×
  • 0

Armstrong Powerhouse Sky and Weather Pack


BenKu

Question

Hallo,

Ik wil graag het AP pakket gebruiken in NL-routes. Volgens het manual dien je dan de 4 seizoens-bestanden te kopiëren naar de TimeOfDay-map van de desbetreffende NL-route. Daarvoor dien je in de map Assets te gaan naar de map van de NL-route. Waar kan ik dan de map van bijv. de route Krammerdijks Deltaland vinden?

Dank je wel voor een reactie.

Groet, Ben. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Dat werkt wat anders.

Je moet dit bestand (RouteProperties.xml) eerst bekijken

Dit is de Krammerdijks route:

Snap 2022-05-21 at 16.39.16.jpg

 

Open de RouteProperties.xml met een tekstverwerker

En daar zie je waar die TimeOfDay bestanden staan die worden gebruikt.

In dit geval worden de Kuju TOD bestanden gebruikt,.

Vervang je deze TOD bestanden door jou AP pakket versie dan zullen ALLE routes die hier ook gebruik van maken deze AP pakket versie ook gaan gebruiken

Wil je dit NIET dan moet je in de RouteProperties.xml zelf de TOD verwijzingen aanpassen.

Snap 2022-05-21 at 16.40.09.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Je kijkt niet inde juiste kuju map.

Kijk eens na de naam en pad in mijn knipsel van Krammedijks properties bestand.

Daar staat Core_spring.xml

Map IS railsimulatorcore

 

2 mogelijkheden;

 

 AP TOD bestanden in de kuju map kopiëren en dan de routeproperties file aan passen door daar de AP TOD bin file naam in te zetten

 

Copyeer de 4 bestanden in een tijdelijke map en geef deze de kuju naam.

kopieer ze dan en overschrijf de orginele kuju TOD bestanden.

 

LET OP;

Maak wel eerst even een backup van die kuju TOD bestanden als je toch weer terug wil naar de oude situatie.

Maak ook eerst een backup van de orginele routeproperties bestand

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hmm, ik snap hem niet helemaal. je hebt het oa.over RouteProperties.xml en kopieer 4 bestanden.

Maar als BenKu het AP weer in Krammerdijks Deltaland wil hebben hoeft hij toch alleen maar de seizoenen in het RouteProperties.xml te verwijzigen naar de AP map zoals je al aangaf?

Oftewel wat moet je met "kopieer 4 bestanden", of moet het originele spul door de war gehaald worden?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hallo Sjef61,

Sorry, ik heb inderdaad niet goed gekeken. Ik was al trots dat ik de TOD-bestanden had gevonden, maar helaas de verkeerde.

Het is me gelukt en heb nu prachtige luchten!

Ik heb, om mijzelf te testen, meteen even in de RouteProperties.xml van de nieuwe HSL gekeken en zag dat ook deze de bestanden van Kuju gebruikt. Twee vliegen in één klap.

Dank je wel voor de geweldige hulp en geduld.

Groet, Ben.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy