Jump to content
  • 0

Route Berlin - Leipzig


Hans Weverling

Question

Ik heb begin dit jaar de route Berlin - Leipzig gekocht via Steam. Ik kan hem alleen niet meer terugvinden in mijn assets map. Staat niet in DTG en ook niet in RSC. Ik zag dat ik deze route nodig heb in de route Zuid Nederland.

Het gekke is dat deze route in de Handleiding vermeld staat onder Aerosoft. Je kan deze inderdaad daar kopen maar is dat dan een andere uitvoering dan die van Steam? Ik heb wel de assets map van Aerosoft maar daar staat deze route ook niet bij. Heeft iemand enig idee? Ik wacht in spanning af!

Met een vriendelijke groet,

Hans

Link to comment
Share on other sites

10 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Dat weet ik wel Sjef maar waar het mij om gaat dat ik die route via Steam heb aangeschaft omdat ik die voor één of andere Nederlandse route nodig had. Het vreemde is dat in de Handleiding van de route van Zuid Nederland de route Berlin - Leipzig wordt vermeld maar dan via Aerosoft. Het gekke van alles is dat deze route in de assets-lijst staat bij virtualTracks. Hier snap ik echt niets van.

Net zo goed als de trein DB BR 420 die ik nodig heb voor de nieuwe scenario's van Im Köblitzer Bergland. Bij Steam krijg ik de vermelding dat deze al in mijn bezit is. In mijn assets-lijst kan ik DB BR 420 nergens terugvinden.

Heb jij enig idee waar ik deze trein kan vinden. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Zo kan ik niet nakijken of ik deze inderdaad bezit. Ik ben benieuw of jij hier een oplossing voor hebt.

Met een hartelijke groet,

Hans

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hallo Hans,

 

Het is volgens mij een kwestie van rechten van de uitgever/ ontwikkelaar.

In de meeste gevallen wordt er een map met dus de oorspronkelijke ontwikkelaar gemaakt in de Assets map.

Soms blijkbaar wordt dit verkocht aan bv. DTG, waardoor de route of materieel onder DTG komt te staan.

 

In geval van Berlin - Leipzig kan de route via verschillende aanbieders ge/verkocht worden (zoals bv. Aerosoft), maar in dit geval blijft Virtual tracks als de originele uitgever en wordt route in die map aangemaakt.

 

Zie voorbeeld ook met de route Munster- Bremen, die in de VT map komt.

Aantekening 2020-05-11 122123.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik ben het het helemaal met jullie eens. Ik zit nog steeds met het probleem DB BR 420. Dat het Influenzo is is mij bekend omdat ik dat zag in TS tools. Alleen het rare is dat ik deze map niet terug kan vinden in mijn Assets-map.

Ik heb 2 mappen met een i en dat zijn ice pack en Italia. Rara hoe kan dit. Daarom ook mijn vraag hoe het kan dat Steam mij zegt dat ik deze trein in mijn bezit heb terwijl ik hem niet terug kan vinden. Hij staat trouwens wel

in mijn koopoverzicht bij Steam.

Met een hartelijke groet,

Hans

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ok, ja dat had je niet genoteerd dat je dat wist.

 

Ik vond deze 420 en die is van Influenzo en die zou in die map moeten komen te staan na installatie.

Anders zou de Preload niet werken in de QD.

 

Je kan de Locomotief het beste  eerst de-installeren en dan weer installeren.

 

afbeelding.thumb.png.4cbdd8a791aaf1dc4654fc2e17e63265.png

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Sorry Sjef, ik ben zelf niet goed bezig geweest. Ik had zowel de route Berlin - Leipzig als de DB BR 420 in de winkelwagen bij Steam gezet. Bij de route Berlin - Leipzig stond dat deze reeds in mijn bezit was. Ik ging er van uit dat dit op beiden sloeg. Toen ik nog eens goed keek en de route had verwijderd uit mijn winkelwagen bleek dat de DB BR 420 nog niet in mijn bezit was. Ik heb deze direct gekocht en nu klopt alles. Ik krijg op de scenario's geen foutmeldingen meer. Het spijt mij voor alle ongemak Sjef! Bedankt voor alle moeite!

Met een vriendelijke groet,

Hans

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy