Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×
  • 1

NMBS HLE 11 Marc D geluid


Jean Paul

Question

Hallo Allemaal! Ik heb denk ik een klein probleempje met het geluid van de NMBS HLE 11 van Marc D. Het optrekgeluid is het geluid van een mDDM/DDZ en de tyfoon is van de mat 64 etc. Ik weet zelf niet hoe ik dit moet oplossen..

 

Met vriendelijke groet. JeanPaul

_image.png

Link to comment
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Deze locomotief is niet meer te downloaden.

Of er een nieuwe update van komt met ander geluid is mij niet bekend.

Als je de geluiden anders wil dan zal je of er zelf in moeten verdiepen hoe je dat kan doen of iemand met ervaring strikken om hiervoor een geluids MOD voor te maken.

Maar wat ik al aangaf, deze locomotief is maar erg kort te downloaden geweest.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dan heb je blijkbaar al een soundmod geïnstalleerd want in de originele (en niet meer beschikbare) download waren de cabine en motor geluiden gelinkt aan de BR143 van GermanRailroadsRW en niet aan de mDDM/DDZ en mat'64 van ChrisTrains.  De motorgeluiden van de BR143 zijn absoluut niet vergelijkbaar met de originele HLE Reeks maar er was geen alternatief en mijn kennis van soundmodden is ook beperkt. De locs zullen, samen met de ICR rijtuigen, voorlopig ook niet opnieuw aangeboden worden.

Edited by Marc D.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy