Jump to content
  • 0

Custom Consist ''Out of memory'' error


depVIRM

Question

Hallo iedereen. Ik zit laatste paar dagen opeens met een probleem dat nooit eerder is voorgekomen. namelijk dat ik niet meer ''custom consists'' kan maken omdat ik anders de Out of Memory error krijg rond de 80%. Ik bezit zelf al meer dan 10 jaar de TS game, en ben dit om eerlijk te zeggen, echter nog nooit eerder tegengekomen op wat voor computer ik ook zit. Momenteel heb ik een best wel sterke Computer die alle spelletjes met gemak kan verwerken. zo dus ook de TS game. dus ben ik maar gaan kijken wat het probleem zou kunnen oplossen, maar heb tot nu toe niks kunnen vinden dat daadwerkelijk dit probleem kan oplossen. heb tenslotte geen ander idee meer hoe ik dit weer aan de praat zou kunnen krijgen. Dus wil hiermee aan jullie vragen of er iemand is die een oplossing weet en mij hiermee zou kunnen helpen?

 

Groet, depVIRM

Link to comment
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

 Meestal treed dit probleem op na installatie van rollend materieel of na installatie van een repaint.

Denk even na wat je als laatste hebt geïnstalleerd en deïnstalleer deze.

Kijk dan of het weer werkt na legen cashe geheugen.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

In de map RailWorks staat een programma dat heet LogMate.exe. Wanneer je dit start voordat je een consist gaat maken, kan je (hopelijk) in het logbestand zien wat de boosdoener is. Het probleem met de QuickDrive Editor is overigens een oud en hardnekkig probleem in Train Simulator ? .

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy