Jump to content
  • 0

Aantal assets t hart van nederland niet te vinden


Godgeneral

Question

Hey iedereen,

Na een lange tijd geen TS gedaan de hebben, heb ik besloten het weer te willen spelen en wel met mijn favoriete nederlandse routes. Echter bij het downloaden van alle assets van 'T Hart van Nederland loop ik tegen een issue aan. De assets van 3DTrains.com kan ik nergens vinden, en aangezien die site plat ligt is het daar ook geen succes.

Gaat om:

- ScaleRoad
- Rural Landscapes
- World Landscapes

 

Kan iemand mij verder helpen?

Link to comment
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Straks in de volgende versie (V1.7) is iig ScaleRoad niet meer nodig want enkele van deze objecten heb ik vervangen met vergelijkende objecten.

En van de andere 2 ben ik geleidelijk aan ook aan het vervangen, maar als er hier en daar een paar bomen missen valt het niet echt op.

Alleen bij zg. asset blocks dan valt het wel op, die kun je tot ca. 1 km lang groot maken, maar die zijn nagenoeg ook al vervangen met bijv. DTG bomen.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Guest Jopio54

A;ls zo een site niet meer in de lucht is en men wel die Assets nodig heeft om het compleet te krijgen;

Wat is er dan op tegen om een kopie van je eigen mappen aan te leveren ?

Daar help je elkaar toch alleen maar mee, zonder afbreuk te doen aan de normaal vrij te downloaden Assets.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
4 uren geleden, Gast Jopio54 zei:

A;ls zo een site niet meer in de lucht is en men wel die Assets nodig heeft om het compleet te krijgen;

Wat is er dan op tegen om een kopie van je eigen mappen aan te leveren ?

Daar help je elkaar toch alleen maar mee, zonder afbreuk te doen aan de normaal vrij te downloaden Assets.

Wat men onder de radar doet buiten het Simtogether platvorm  om  is aan een ieder en zijn/haar  eigen zaak en  verantwoording.

 

Het Aanbieden hier van andermans  freeware  ook als deze niet meer is te verkrijgen is,   is vaak tegen de copyright regels van de maker(s) in.

Als het fout gaat willen wij als Simtogether daar niet mee worden geconfronteerd.

Ons forum platvorm verleent hier ieder geval  geen toegang toe  of ondersteuning aan.

 

Dus;

Freeware van anderen makers (en zeker payware ) wat door anderen  op ons platvorm  worden aangeboden  zullen  zonder meer worden verwijderd.

 

Uitzondering:

Tenzij er door de Freeware maker schriftelijk toestemming is verleend, die dan mee moet worden gestuurd met de upload, is plaatsen toegestaan.

Of het moet vermeld zijn in de copyright regels van de maker(s) dat verspreiden of meesturen is toegestaan.

 

 

Sjef61

Community Manager
Moderator
Download Manager 
simtogether.com

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy