Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Railworks installeren


rondevos

Question

hoi allemaal. ik zit met een probleem.Als ik railworks instalatie dvd wil insaleren set up dan staat er engels dan druk ik op oke en ik klik op instal train simulator dan vraag hij om de producktcode die op de dvd staan die vul ik dan in en als ik op next druk staat er the product code you ve entered has already been activated by a differrent steam acount this code cannot be used again en bij tsw train sim world geef dat ook aan.Nou is mijn vraag hoe kan ik de dvds instaleren?Of is er soms een andere mogelijkheid om toch te kunnen instaleren? Gaarne wacht ik op uw antwoordt

 

Met vriendelijke groet Rondevos

Edited by Sjef61
verplaatst naar Support en titel aangepast
Link to comment
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Mijn vraag is hoe kom je aan die DVD?

Heb je die zelf gekocht en al een keer eerder geïnstalleerd met een andere account  of heb je die DVD van iemand gekregen?

Als je die 2e hands van iemand  hebt gekregen dan heb je hier niets meer aan als die al een keer is geïnstalleerd door iemand anders.

De product code en Steam account worden na installatie gekoppeld.

TS20xx  is payware en persoons gebonden na installatie.

  

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Aanhakend op vorig antwoord;

Als je een andere PC hebt aangeschaft en je wil opnieuw RAILWORKS erop gaan zetten, kan je de DVD gerust in de vuilnisbak gooien.

Immers heb je dan al in het verleden een account aangemaakt bij de Firma Steam en dan hoef je alleen maar in te loggen in je oude bestaande account en wordt VANUIT de SKY oftwel Steam zijn archief je RAILWORKS op je nieuwe PC geinstalleerd.

Een DVD met nummer kan namelijk maar 1 keer gebruikt worden om te registreren met de op de DVD kaft het bewuste nummer.

Heb je de DVD van iemand anders gekregen, (of misschien wel gekocht) dan zou ik mijn geld maar terug vragen want dan ben je erin gelegd.

Succes met het oplossen van het probleem.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Guest Jopio54

Waarschijnlijk is het kwartje gevallen en heeft die eieren voor zijn geld gekozen.

Wetende dat hij die DVD NOOIT zal kunnen gebruiken.

Jammer dat hij verder niet reageerd, want Ron had weer een  potentiële trein liefhebber kunnen worden.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy