Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Map 'developer' in de map 'Assets


Jan366

Question

In mijn map 'developer' onder 'Assets' staan een aantal mappen met dezelfde naam die ook rechtstreeks in map 'Assets' staan.

In sommige van deze mappen staan er soms meer of minder mappen.

Mag ik deze mappen verwijderen, aangezien ze toch wel wat plaats innemen?

Link to comment
Share on other sites

9 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

eh, nee niet zonder meer weg gooien.

Developer is een leverancier map naam

Miss zijn de mappen onder assets wel fout of is het toeval of het hoort zo.

Je kan dat simpel controleren 

In de map Developer zitten meerdere sub leveranciers die een naam hebben die ook in de assets map rechtstreeks voorkomen

Dat heb ik ook

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Even dit; developer is in dit geval de provider en de map die erin zit het product.

Een Assets\developer\developer\map is wel een zeldzaamheid die ik iig niet heb.

Het kan bij installeren verkeerd zijn gegaan dat bijv. de developer map in Assets\ had moeten worden geïnstalleerd wat jij in de Assets\developer\... map hebt gedaan.

In dat geval zou deze product map in ...\Assets\developer\ moeten staan.

 

Afijn, of je wat thuis bent met .bin bestanden weet ik niet maar dat zou je dan ff kunnen controleren door in een .bin bestand te kijken en bijv. een soortgelijke regel ziet staan:

<GeometryID d:type="cDeltaString">Developer\pml3\Scenery\Buildings\[00]pml3-immbourg2</GeometryID>

Kortom staat er geen 2 x Developer dan heb je niets aan een Developer\Developer\ map en staat de handel dus verkeerd.

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0
3 minuten geleden, Trains-xp zei:

 

Een Assets\developer\developer\map is wel een zeldzaamheid die ik iig niet heb.

 

Dat maak ik niet op uit zijn verhaal.

Meer dat een van de submappen  in de map Developer onder Assets staan als leverancier.

Developer is een standaard basis naam waar normaal voorbeelden in staan van TS2014/16 die bij de Developer Docs ooit zijn geleverd.

image.png

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
3 uren geleden, Jan366 zei:

In mijn map 'developer' onder 'Assets' staan een aantal mappen met dezelfde naam

Het is maar net hoe je het leest, tot hier zou je kunnen denken aan een dubbele "developer" map(pen)

 

3 uren geleden, Jan366 zei:

die ook rechtstreeks in map 'Assets' staan.

Maar lees je het totaal met dit erbij dan lijkt het of, zoals in mijn string voorbeeld Developer\pml3\..., pml3 ook in de Assets map staat bij Jan366.

 

Edit/

Wat wel blijft staan is dat het controleren van .bin bestanden de oplossing kan zijn of ze, vanwege het goede pad ...., wel of niet weg kunnen.

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy