Daar ik weer eens bezig ben met blender heb ik het volgende probleem:
Als ik in blender de texture op raw zet, dus geen Texture map gebruik kan ik wel exporteren met BlueprintEditor2 maar als ik de texture in de map Textures zet krijg ik de fout melding als op de screenshot
het verwijst naar een map die ik nergens heb ingesteld want deze bestaat simpelweg niet. het is wel vreemd dat gister alles in 1 keer werkte en nu weer problemen ondervind hier mee.
de map is c:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Source\DTS_NL\addon\scenery\Program Files\Blender Foundation\Blender 2.83\Textures\Cube.ace
Question
Dutch TrainSimulations 1,732
Daar ik weer eens bezig ben met blender heb ik het volgende probleem:
Als ik in blender de texture op raw zet, dus geen Texture map gebruik kan ik wel exporteren met BlueprintEditor2 maar als ik de texture in de map Textures zet krijg ik de fout melding als op de screenshot
het verwijst naar een map die ik nergens heb ingesteld want deze bestaat simpelweg niet. het is wel vreemd dat gister alles in 1 keer werkte en nu weer problemen ondervind hier mee.
de map is c:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Source\DTS_NL\addon\scenery\Program Files\Blender Foundation\Blender 2.83\Textures\Cube.ace
Link to comment
https://simtogether.com/forums/topic/1905-exporteren-met-blueprinteditor2-lukt-niet/Share on other sites
8 answers to this question
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now