Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

exporteren met BlueprintEditor2 lukt niet


Rob_zeeland

Question

Daar ik weer eens bezig ben met blender heb ik het volgende probleem:

 

Als ik in blender de texture op raw zet, dus geen Texture map gebruik kan ik wel exporteren met BlueprintEditor2 maar als ik de texture in de map Textures zet krijg ik de fout melding als op de screenshot

 

het verwijst naar een map die ik nergens heb ingesteld want deze bestaat simpelweg niet. het is wel vreemd dat gister alles in 1 keer werkte en nu weer problemen ondervind hier mee.

de map is c:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Source\DTS_NL\addon\scenery\Program Files\Blender Foundation\Blender 2.83\Textures\Cube.ace

 

blend01.jpg

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Ik ben er mee aan de gang maar de interface is totaal anders.. ik ga dat echt weer even moeten uitzoeken waar wat zit aangezien ik net aan de 2.83 versie gewent was.. maar ik heb tijd dus dat kom ook weer goed. 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ik ga nu met deze eens aan de gang.. er gaan wel wat uurtjes in zitten maar dat is niet erg.. dat is met alles in TS ? en ik heb nu even tijd genoeg.. sinds gister een positieve covid test dus ik mag toch niet naar buiten.. nadeel is nu wel dat ik boven zit opgesloten met een andere pc maar goed..

Link to comment
Share on other sites

  • 0
19 uren geleden, Trains-xp zei:

Is dit vooralsnog gelukt want hoor er verder niets over terwijl er weer een ander topic is aangemaakt?

Dit is vooralsnog gelukt. als je even terug leest is er ook geen antwoord op gekomen. wel heb ik van Frison een andere versie aangeboden gekregen.. maar goed als je iets gewent bent en je moet dat helemaal omgooien dan is dat niet altijd eenvoudig dus daar probeer ik nog wel wat mee te doen. ik heb dit opgelost door raw path aan te vinken..dan maakt die zelf de Texture map en werkt het prima. er zal ongetwijfelt ook wel een andere manier zijn maar ik ben in de leer en heb al het 1 en ander ook zelf opgelost zonder de vraag te stellen. lang leve youtube ? 

 

je kan overigens wel meerdere vragen hebben lijkt mij of moet ik wachten tot er 1 beantwoord is voor ik de volgende mag stellen. ik probeer al zo veel mogelijk zelf op te lossen..

 

edit: dit klopte dus niet.. ik ga alles door mekaar halen als ik niet op pas.. maar ter rectificatie.. ik moest dus de cube hernoemen naar 1_1000_plus naam en raw path dus niet aanvinken.

Edited by Rob_zeeland
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy