Jump to content
  • 0

Scenario "Vervangende dienst"


gelijkstroom

Question

Wie heeft er ervaring met het career scenario "vervangende dienst IC Utrecht-Nijmegen"? Als ik nl. in Arnhem aankom met de koploper en van cabine wissel en richting Nijmegen wil rijden, dan zijn de wissels niet verzet en kom ik terecht op het linkerspoor richting Utrecht. Wat is daar aan te doen?

Link to comment
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Eerst maar de vraag op welke route het scenario is gemaakt?

Is het een meegeleverd scenario bij een route, of van derde en zo ja waar komt die vandaan?

En komt eventueel de scenario versie overeen met de route?

 

Edit/

Laat de 2 bovenste vragen maar zitten want hij zit dus in 't HvN, rest nog de laatste vraag bij welke route versie je dat euvel hebt, ofwel wat staat geïnstalleerd?

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Okay, bedankt trainsxp. Ik kon even niet eerder reageren, want gisterenavond had ik pas gelegenheid, om het herstel van het scenario te installeren en uit te proberen. En nu ging het helemaal goed. Als je het goed vindt (en niet vervelend), meld ik zo nu en dan wel, tegen welk probleem ik aanloop bij de scenario's van HvN 1.7 . Of heb je liever dat ik de definitieve versie van 1.7 afwacht?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 uren geleden, gelijkstroom zei:

Als je het goed vindt (en niet vervelend), meld ik zo nu en dan wel, tegen welk probleem ik aanloop bij de scenario's van HvN 1.7 . Of heb je liever dat ik de definitieve versie van 1.7 afwacht?

Zeker blijven melden als je wat tegenkomt, daar is juist de testversie voor.

Als je de definitieve versie afwacht dan ben je als het ware wat te laat.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy