Jump to content
Er was een korte storing in het gebruik van Ideal. Dit probleem is opgelost! We faced an issue with our Ideal payments. This issue has been solved now. ×
  • 0

'Grond' zichtbaar bij in/uitgang tunnels


Timon

Question

Hi all,

 

Ik heb het probleem dat ik de grond zie wanneer in een tunnel in rij. Zie screenshot. Ik heb dit nu al op meerdere routes meegemaakt. 

Gelukkig kan ik er wel doorheen rijden en beinvloed het het rijden verder niet, maar mooi is het niet.

 

Waar kan dit aan liggen? 

tunnel.png

Link to comment
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
4 minuten geleden, Trains-xp zei:

Om welke route gaat het in dit geval?, je mist namelijk een zg. tunnel decal die in diverse object pakketten kan zitten, mja welke ....

 

In dit geval gaat het om de HSL (breda - rotterdam - amsterdam) route maar ik ben het ook al tegengekomen bij de Zuid Nederland (Tilburg-Eindhoven-Utrecht) route en volgens mij nog ergens.

 

De Deltaland route is bijv weer wel goed. 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja Truij dat zou goed kunnen, in genoemde route zijn iig deze twee gebruikt:

RSC\MunichAugsburg\Environment\Decals\Tunnel_Decal.bin (payware)
RWAustria\Austria\Environment\Terrain_Textures\Decals\Tunnel blueprint000.bin (freeware)

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 uren geleden, Truij zei:

Dankjewel. Ik heb hem gedownload en bij het installeren kreeg ik geen melding dat ik deze al had. Vreemd, want ik zou zweren dat ik hem eerder al gedownload had. Blijkbaar is er iets mis gegaan...

 

Vanavond eens even uitproberen of dit echt de oplossing was ?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dankjewel, dit bleek inderdaad de oplossing. Ik zie nog wel wat gras/onkruid wat normaal op dat land staat. Is daar ook een missende asset voor?

Of is dit een foutje in de route? (HSL)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Volgens mij is dit een foutje van TS zelf. Met de instelling 'procedural flora' aan komt er '3d' gras op een aantal grasondergronden. Met de tunnel hole decal die daar is gebruikt om een gat in de grond te maken lijkt Train Simulator niet (altijd) dat gras weer weg te halen.

Aanbevolen voor de HSL is om de instelling 'procedural flora' uit te zetten.

EDIT: Verduidelijking van laatste zin.

Edited by Michael1234
Link to comment
Share on other sites

  • 0
16 minuten geleden, Michael1234 zei:

Aanbevolen is om de instelling 'procedural flora' uit te zetten.

Ja Michael dat is een optie en ligt eraan welke standaard grond texturen je hebt gebruikt, maar mocht dat niet het geval zijn dan betekend dit wel dat je het paint flora gras (van bijv. SAD) indien gebruikt ook kwijt bent en in zekere zin de route er niet fraaier op word.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy