Jump to content
  • 0

Routebouwer gezocht!


TS_jolostefano

Question

Hallo allemaal!

 

Ik ben Stefan, ik speel inmiddels al een flinke tijd Train Simulator en ik zou het heel tof vinden om mijn eigen route te bouwen. Aan creativiteit ontbreekt het me zeker niet, ik heb driekwart van de route al in mijn hoofd gebouwd en op papier staan, maar helaas blijkt de daadwerkelijke uitvoering toch een stuk moeilijker. Ik heb de skills, het geduld en de assets niet om iets moois neer te zetten. Nu vroeg ik me af of er toevallig een routebouwer zonder inspiratie zit die met mij deze ideeën tot werkelijkheid zou willen brengen d.m.v een samenwerking.

Laat me weten als je interesse hebt of voor meer informatie!

 

Groetjes Stefan!

Link to comment
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Ik kan niet spreken voor iedereen, sorry maar waarschijnlijk wil niemand dat doen.

Want route bouwen duurt maanden en dus willen veel route bouwers iets voor hunzelf maken.

En: degenen die goed kunnen bouwen hebben vaak zelf al wat, of hebben zelf al plannen.

Dus sorry, maar waarschijnlijk willen niet veel zomaar "effe" een route maken.

 

Truij 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Beste Stefan

Er zijn freeware assets genoeg om een mooie route te bouwen

Ga eens eerst op zoek hier en bij DS en bij coha naar de assets die je nodig hebt.

Iedereen begint bij 0 met  bouwen,

begin daarom eerst met een simpel baantje om ervaring op te doen.
Je zal dan zien dat je gaandeweg er plezier aan gaat beleven. Kijk ook eens bij al bestaande routes zoals Hart van Nederland om te zien hoe dat er uitziet .

Loop je tegen dingen aan dan kan je die vragen hier altijd stellen.

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 uren geleden, TS_jolostefano zei:

ik speel inmiddels al een flinke tijd Train Simulator en ik zou het heel tof vinden om mijn eigen route te bouwen.

 

Ik heb de skills, het geduld en de assets niet om iets moois neer te zetten.

Als jij al een flinke tijd TS speelt zal het aan de Assets niet liggen om aan een route te beginnen, tenminste als je veel Nederlandse routes compleet hebt.

Wat skills en geduld betreft zul je het toch zelf moeten doen, het kan niet zo wezen dat een ander het voor je gaat doen.

Skills komt gaandeweg, en ja geduld moet je zeker hebben .......

Afijn, je moet er gewoon aan beginnen en zoals gezegd begin eenvoudig, dan maar zien of het een beetje wil lukken enz. om ermee door te gaan.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy