Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Nederland Starter pakket VIRM


DeltaFlyer920

Question

9 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Pakket bestaat uit losse niet Steam downloads met key's  en een key voor Steam TS classic die je zelf moet installeren via steam

Wat er dan extra bij zou moeten komen is een Key van een Steam route waar dit pakket in zit. Daar is ook weer veel in te kiezen.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Bij het starterspakket is dit te lezen:

Ben je op zoek naar Nederlandse treinen en routes?
Rijd over 30 minuten met Nederlandse treinen op de Nederlanse Retro Canvas Route

Geschikt voor alle leeftijden!

 

ELAP heb je nodig voor de Retro Canvas Route add-on neem ik aan? (wat er dan wel bij staat als vereiste, mja ....)

Dan staat er ook bij voor alle leeftijden en kun je in 30 min. rijden, maar als je bijv. als 10 jarige je laatste spaarcenten aan het pakket hebt uitgegeven dan rij je over 30 min. geen route zonder de ELAP.

Want je moet eerst weer gaan sparen om de ELAP te kunnen kopen en word het over30 dagen pas rijden. ?

 

Kortom een Starterspakket is in mijn ogen pas compleet als men kan rijden zonder er iets bij te hoeven kopen, net als een route add-on waar je 30 € voor neer moet tellen.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja, is voor de Retro Canvas route, maar of je nu de key bij het pakket meegeleverd krijgt of los bij Steam er bij moet kopen na de hand, de totale installatie tijd blijft hetzelfde.

ELAP pakket  Zal toch moeten worden betaald, dus de totaal prijs blijf ook hetzelfde.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Behalve is het probleem dat niet iedereen ziet dat ze die moeten installeren, of dat ze de prijs onderschatten. En zo krijg je, wat bij mij eerst ook gebeurde, dat ik maar VIRMs ging rijden over Mannheim Karsule (ook leuk hoor?).

Misschien wel handig.... (Voor het starters gedeelte)

Edited by Truij
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Veel  Nederlandse routes gebruiken ELAP.

Voor veel starters is het Starters pakket best interessant geprijsd en best compleet.

Maarja, ieder staat vrij het aan te schaffen. Dat ELAP nodig is  staat duidelijkheid vermeld.

 

Maar weer terug na de topic vraag….

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy