Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Priority probleem met maken van een scenario.


Rob_zeeland

Question

Beste mensen.. ik zou hier graag wat hulp krijgen.. het probleem is ..welke trein voorrang heeft op een andere trein.

ik heb de spelerstrein ingesteld op standard freight en de trein waar ik van wil dat ie voorrang heeft op special..

"het probleem is dat ik een special voor wil laten gaan op een standard freight maar de standard freight (spelers trein) die krijg voorrang op de special (AI) "

 

dit heb ik gevonden op internet m.b.t. priority:

· 00 – Special (HIGHEST PRIORITY)
· 01 – Light-Engine
· 02 – Express Passenger
· 03 – Stopping-Passenger
· 04 – High-Speed-Freight
· 05 – Express-Freight
· 06 – Standard-Freight
· 07 – Low-Speed-Freight
· 08 – Other-Freight
· 09 – Empty-Stock
· 10 – International (LOWEST PRIORITY )

Ik heb vaker geprobeerd een scenario te maken maar stuit vaak op dit probleem en dan geef ik het maar weer op.. maar nu wil ik de vraag eens voorleggen en kijken hoe ik dit kan oplossen..

de route waar ik op bezig ben is Krammersdijk Deltaland.
 

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Hoi Truij als ik mijn bericht na lees mist er idd nog wat detail.. het probleem is dat ik een special voor wil laten gaan op een standard freight maar de standard freight (spelers trein) die krijg voorrang op de special (AI) 

 

zal gelijk mijn topic vraag wat aanpassen..

 

de captrain zou door moeten rijden tot na de wissel en dan terug achteruit richting het "4"bord.. en als dat geweest is zou mijn licht op groen moeten gaan.. maar nu staat mijn licht al op groen en de captrain moet wachten..

20230305094623_1.jpg

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

  • 0

wissels gaan automatisch en heb de spelerstrein al 2 minuten later ingesteld voor vertrek.. maar dat werkt niet

 

ik zie wel dat die 2 minuten vertrek tijd geeb invloed heeft op de rest van de tijden.. ook geen idee hier..

 

image.thumb.png.11468599b3d37d20b31d5b6f80fe9711.png

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy