Trophies and Medals Peter Kleijn 1 Posted March 20, 2023 Share Posted March 20, 2023 Iemand die deze assets weet te vinden? D6000 Gs CHPW CHOP CHD AB 6100 500 tp4 EDK DR ZZw Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Truij 41 Posted March 20, 2023 Share Posted March 20, 2023 Kan je de vraag uitleggen? Waarvoor wil je ze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Trains-xp 312 Posted March 20, 2023 Share Posted March 20, 2023 (edited) Tsja het lijkt mij dat deze assets van Wilbur Graphics komen dus daar zul je ze moeten zoeken. Afijn, met deze korte woorden zonder verdere uitleg kunnen wij niets mee en/of wat ermee bedoeld word. Edit/ Het zou rollend materieel kunnen zijn afkomstig van WG, hetzij free - of payware. Edited March 20, 2023 by Trains-xp Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Peter Kleijn 1 Posted March 20, 2023 Author Share Posted March 20, 2023 Ik wil ze om mijn route af te maken van Zuid West Nederland. Wilbur heeft ze offline gehaald volgens mij en er is nergens een uitleg? Dit zouden route assets zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Sjef61 2,289 Posted March 20, 2023 Share Posted March 20, 2023 (edited) Op deze site kan je ze nog wel,downloaden https://www.wilburgraphics.com/nl/index_nl.htm Hier staan nog wel WG assets die je kan downloaden https://trainsim.hcc.nl/downloads/railworks-train-simulator-20xx/rollend-materieel-voor-train-simulator-2017.html Zelf ff kijken of er wat bij staat wat je mist Ook in onze download sectie staan nog WG rollend materiaal https://simtogether.com/tags/Wilbur Graphics/ Verder kan je met onderstaand programma kijken wie de maker is van jou missende rollend materiaal en desnoods omwisselen met iets gelijkwaardigs https://simtogether.com/tutorials/article/34-installeren-van-locoswap-en-het-omwisselen-van-rijdend-materieel/ Edited May 30, 2023 by Sjef61 Wilbur website link aangepast Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Trains-xp 312 Posted March 20, 2023 Share Posted March 20, 2023 37 minuten geleden, Sjef61 zei: Ik zie dat ze inderdaad niet meer te downloaden zijn op zijn site https://www.wilburgraphics.com/WG5_TS20xx_downloads.html Nou dan hebben jullie dat weer, maar bij mij staat oa. dit te lezen: De download wordt gestart door op het pijltje te klikken. Kortom dat werkt hier goed, dus waarom bij jullie niet, geen idee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Sjef61 2,289 Posted March 20, 2023 Share Posted March 20, 2023 Even getest; Google Chrome werkt downloaden niet gek genoeg Edge werkt wel met de melding dat het bestand niet veilig kan worden gedownload. FireFox werkt prima Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Trains-xp 312 Posted March 20, 2023 Share Posted March 20, 2023 Aha vandaar, ja ik gebruik Firefox naar tevredenheid al jaren. Wat moet je toch met een browser waarbij je niet kan/mag downloaden? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Peter Kleijn 1 Posted March 20, 2023 Author Share Posted March 20, 2023 4 hours ago, Trains-xp said: Tsja het lijkt mij dat deze assets van Wilbur Graphics komen dus daar zul je ze moeten zoeken. Afijn, met deze korte woorden zonder verdere uitleg kunnen wij niets mee en/of wat ermee bedoeld word. Edit/ Het zou rollend materieel kunnen zijn afkomstig van WG, hetzij free - of payware. Volgens mij is Wilbur van de aardbodem verdwenen... Sorry voor OFFTOPIC Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Sjef61 2,289 Posted March 20, 2023 Share Posted March 20, 2023 17 minuten geleden, Peter Kleijn zei: Volgens mij is Wilbur van de aardbodem verdwenen... Sorry voor OFFTOPIC Nee, dat is hij niet hoor. Die twee linken werken prima maar of ze er bij staan heb ik niet gecontroleerd. Zie hier boven. Wilbur heeft ook twee payware routes met rijdend materiaal gemaakt. Grenzlandbahn en Retro Canvas Route die in onze shop staan Had je al wel gecontroleerd met LocoSwap in welke mappen ze horen te staan in dat betreffende scenario? De benamingen in jou lijstje zijn wel erg summier eigenlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Trains-xp 312 Posted March 20, 2023 Share Posted March 20, 2023 5 uren geleden, Peter Kleijn zei: Iemand die deze assets weet te vinden? D6000 Gs CHPW CHOP CHD AB 6100 500 tp4 EDK DR ZZw Het meeste zo niet alles wat in de citaat staat is rollend materieel en komt uit de Payware Grenzlandbahn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Sjef61 2,289 Posted March 20, 2023 Share Posted March 20, 2023 Daar was ik al bang voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Peter Kleijn 1 Posted March 21, 2023 Author Share Posted March 21, 2023 11 hours ago, Sjef61 said: Daar was ik al bang voor Wilbur word wel heel rijk zo, nog erger dan Chris. Thanks heren!! Opgelost! Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Sjef61 2,289 Posted March 21, 2023 Share Posted March 21, 2023 25 minuten geleden, Peter Kleijn zei: Wilbur word wel heel rijk zo, nog erger dan Chris. Thanks heren!! Opgelost! Dat denk ik niet mijn beste. Als men de werkelijke kosten zouden doorrekenen aan de kopers zou je wel anders reageren. Het ontwikkelen van assets en vooral rollend materiaal kost erg veel tijd en energie. En als je denkt dat het makkelijk is en goedkoper kan dan daag ik je nu uit eens een wagon of een Locomotief te maken. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Peter Kleijn 1 Posted March 21, 2023 Author Share Posted March 21, 2023 5 minutes ago, Sjef61 said: Dat denk ik niet mijn beste. Als men de werkelijke kosten zouden doorrekenen aan de kopers zou je wel anders reageren. Het ontwikkelen van assets en vooral rollend materiaal kost erg veel tijd en energie. En als je denkt dat het makkelijk is en goedkoper kan dan daag ik je nu uit eens een wagon of een Locomotief te maken. Kan ik niet, heb enorm respect voor locomotief makers als Chris en dan de mensen die routes maken. Echt waar! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals gelijkstroom 17 Posted May 30, 2023 Share Posted May 30, 2023 Ook ik loop even vast bij de website van Wilbur graphics. Voor het scenario Weesp-Rhenen (bij de route Hart van Nederland) met oud NS materieel ontbreekt bij mij de NS Dg 2426, de DR Kof II 6317, de NS 2000 en de NS Nam. Als ik de website open, dan krijg ik de mededeling "URL not found". Je schijnt Wilbur Graphics wel te kunnen volgen via facebook, maar ik zit niet op facebook, dus ik weet niet waar ik deze assets kan bemachtigen of moet ik soms de Grenslandroute daarvoor aanschaffen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,718 Posted May 30, 2023 Share Posted May 30, 2023 1 uur terug, gelijkstroom zei: Ook ik loop even vast bij de website van Wilbur graphics. Voor het scenario Weesp-Rhenen (bij de route Hart van Nederland) met oud NS materieel ontbreekt bij mij de NS Dg 2426, de DR Kof II 6317, de NS 2000 en de NS Nam. Als ik de website open, dan krijg ik de mededeling "URL not found". Je schijnt Wilbur Graphics wel te kunnen volgen via facebook, maar ik zit niet op facebook, dus ik weet niet waar ik deze assets kan bemachtigen of moet ik soms de Grenslandroute daarvoor aanschaffen? https://wilburgraphics.com/?fbclid=IwAR1sDV3EPQLQoZwJTqgrnc-5Am2UHNR-3J-y1cFoJjsLjH9iLAaRWF6GflA Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals gelijkstroom 17 Posted May 30, 2023 Share Posted May 30, 2023 Dank voor de link. Daar was ik eerder ook al op terecht gekomen. Heb nog wel de DR Kof gescoord, maar bij de sectie goederenwagens en reizigersmateriaal krijg ik de tekst "work in progress", dus is dat misschien een kwestie van even wachten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,718 Posted May 31, 2023 Share Posted May 31, 2023 hier staat ook nog van alles van WB https://trainsim.hcc.nl/downloads/railworks-train-simulator-20xx/rollend-materieel-voor-train-simulator-2017.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals gelijkstroom 17 Posted May 31, 2023 Share Posted May 31, 2023 Dankjewel. De laatste link heeft erg geholpen. Ik kon alleen de DB B4yg niet vinden en die rijtuigen heb ik via RW tools vervangen in WG DB 119 Apmz en WG DB 119 Bpmz en het scenario is daarmee helemaal werkend. Leuk om met dat oude materiaal te rijden. Hartelijk dank voor de helpende hand bij het zoeken. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Vectron 164 Posted June 1, 2023 Share Posted June 1, 2023 link: https://wilburgraphics.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Winetrain 10 Posted May 15 Share Posted May 15 Op 20-3-2023 om 21:52, Sjef61 zei: Nee, dat is hij niet hoor. Die twee linken werken prima maar of ze er bij staan heb ik niet gecontroleerd. Zie hier boven. Wilbur heeft ook twee payware routes met rijdend materiaal gemaakt. Grenzlandbahn en Retro Canvas Route die in onze shop staan Had je al wel gecontroleerd met LocoSwap in welke mappen ze horen te staan in dat betreffende scenario? De benamingen in jou lijstje zijn wel erg summier eigenlijk. Op zoek naar een oplossing voor ontbrekend materieel ben ik op bericht gestuit van enige tijd terug. Ik heb de Grenzlandbahn via de ST-webshop besteld en zoals doen gebruikelijk controleer ik dan zowel de assets en het materieel. Nu geeft locoswap aan dat veel materieel ontbreekt, maar TS-tools daarentegen geeft aan dat alles aanwezig is. Wat zou wijsheid in deze zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Sjef61 2,289 Posted May 15 Share Posted May 15 Wat ik zie is alle missend rijdend materiaal van alle scenario’s van alle routes en niet van Grenzlandbahn. Grenzlandbahn wordt compleet geleverd met alle rijdend materiaal om alle meegeleverde scenario’s te spelen. Edit; kan je alle meegeleverde Grenzlandbahn scenario's rijden zonder dat je een foutmelding krijgt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Winetrain 10 Posted May 15 Share Posted May 15 26 minuten geleden, Sjef61 zei: Wat ik zie is alle missend rijdend materiaal van alle scenario’s van alle routes en niet van Grenzlandbahn. Grenzlandbahn wordt compleet geleverd met alle rijdend materiaal om alle meegeleverde scenario’s te spelen. Edit; kan je alle meegeleverde Grenzlandbahn scenario's rijden zonder dat je een foutmelding krijgt? Dank voor de reactie Sjef. Nee, dit zijn alleen de scenario's van de Grenzlandbahn, ik zie bij andere route's geen meldingen van missend materieel. Ja, ik kan alle scenario's van Grenzlandbahn rijden ZONDER foutmeldingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,718 Posted May 15 Share Posted May 15 dit was mij idd ook al opgevallen maar de scenario's werken bij mij allemaal gewoon.. geen idee waarom ze door locoswap niet herkend worden..zal wel iets in de BP zijn of zo.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Sjef61 2,289 Posted May 15 Share Posted May 15 Vreemd. Als je de scenario’s kan rijden zonder foutmeldingen dan is alles gewoon compleet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
Peter Kleijn 1
Iemand die deze assets weet te vinden?
D6000
Gs
CHPW
CHOP
CHD
AB 6100
500 tp4
EDK
DR ZZw