Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×
  • 0

Probleem met plaatsen trackgebonden objecten.


PeJeKa

Question

Groot probleem met Railworks Classic.
Probleem:
Ik ben onlangs tot ontdekking gekomen dat het bij het maken van routes niet meer mogelijk is objecten die dit vereisen te koppelen aan de rails. Dit betekent dat ik zaken als seinpalen, kilometerborden, snelheidsborden , overwegen, enz. niet meer in mijn zowel zelfgemaakte als gekopieerde routes kan aanbrengen. Nadat zulke objecten links zijn aangeklikt verschijnen ze wel op het scherm, maar zonder gele staart en pijl. Een tweede keer links aanklikken levert daarna hetzelfde object nogmaals op met hetzelfde resultaat. Hierna rechts aanklikken laat beide objecten verdwijnen. Om het probleem opgelost te krijgen heb ik meerdere malen via Steam de integriteit van mijn TS software laten controleren. Toen na de eerste controle bleek dat dit niet geholpen had heb ik alle programma's m.u.v. railworks64.exe en railworks.ico uit mijn railworks map verwijderd en opnieuw de integriteit laten contoleren. Ook dit hielp niet want zelfs in de opnieuw geïnstalleerde 32-bits versie is het probleem nog steeds aanwezig.  
Vraag:
Is er iemand in het forum die dit probleem ook is tegengekomen en heeft weten op te lossen? Gaarne dan advies.
Opmerking:
Ik heb een externe harde schijf waarop ik eventueel mijn complete Railworks map (± 360GB) kwijt zou kunnen. Kopiëren hiervan is echter een tamelijk tijdrovende operatie die ik graag zou vermijden.

Bij voorbaat mijn dank.

Een vriendelijke groet van Pejeka

Link to comment
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy