Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×

DTG - Nieuwe versie/ Update Train Simulator Classic per 27.04.23 => Nieuwe update (release fixes) vanuit DTG per 06.06.2023 !


Recommended Posts

Ja, ik moet nog uitzoeken welke map binnen de Railtractionmap dit veroorzaakt.

Zal me niks verbazen als het een MOD betreft voor de Lint41 voor de Pegnitztalbahn aangezien ik ook al een deïnstallatie moest doen voor de BR612 van die route.

Ik laat het nog weten.

Heb jij ook dergelijke problemen?

 

Update op hierboven:

Het bleek verrassend genoeg om de Lint 27 map te gaan??? Totaal geen probleem met de vorige TSC versie.

Nu wordt eindelijk alles weer 100% geladen, maar dient zicht de volgende verstoring aan.

Bij het slecteren van een bepaalde wagon of loc, krijg ik dit scherm. Einde oefening voor nu,

 

 

 

 

TSC mei 23.jpg

Edited by MannkKraft
Link to comment
Share on other sites

  • MannkKraft changed the title to DTG - Nieuwe versie/ Update Train Simulator Classic per 27.04.23 => Weer update vanuit DTG per 18.05.2023 !

Er is weer een update/ nieuws vanuit DTG mbt de vele problemen die zijn ontstaan na 17.04.23.

Latest update - Thursday 18th May, 2023 - 16:00
The development team are continuing to work on LUA related issues that we're currently tracking (which appear to be floating point numeric precision related). Unfortunately, it does mean we cannot push the latest fixes until this is complete.
As an outline to where we are currently, we have fixes confirmed for:

Steam Engine Injectors

Number 4 Camera

Frontend Fatal Errors

We're continuing to work on:

LUA Script Errors / Broken Loco Functionality

Save & Reload Specific issues

There may be more problems that have been reported but for us, the above represents the most critical issues that need to be taken care of asap. We will confirm when this next update is ready to release.

 

NL:

Het ontwikkelingsteam blijft werken aan LUA-gerelateerde problemen die we momenteel volgen (die gerelateerd lijken te zijn aan floating point numerieke precisie). Helaas betekent dit dat we de nieuwste fixes niet kunnen pushen totdat deze is voltooid. Ter indicatie van waar we momenteel staan, hebben we fixes bevestigd voor:
We werken verder aan:
Er zijn mogelijk meer problemen gemeld, maar voor ons vertegenwoordigt het bovenstaande de meest kritieke problemen die zo snel mogelijk moeten worden opgelost. We zullen bevestigen wanneer deze volgende update klaar is om uit te brengen.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • MannkKraft changed the title to DTG - Nieuwe versie/ Update Train Simulator Classic per 27.04.23 => Nieuwe update (release fixes) vanuit DTG per 06.06.2023 !

Door vakantie heb ik de onderstaande mededeling vanuit DTG/ Steam gemist over de update die dus per 06.06.2013 is gereleased.

Bij deze alsnog voor de volledigheid.

Check dus of je automatische update aan staat.

 

Hello everyone, and thank you for bearing with us whilst we've been putting this patch together.

We've just put live an update that will resolve the majority of the remaining issues from April's Core update, This is available now, please ensure you have automatic updates turned on.

This includes fixes for:

* Steam Engine Injectors
* Number 4 Camera
* Frontend Fatal Errors
* 99% Fix for LUA Script Errors / Broken Loco Functionality

We have identified that the Save & Reload issues are related to Chinese localisation and have fixes pending for the specific content which require updating. The fixes will roll out independently of the core update once they have been tested.

As ever, if you see any issues after the update, please let us know on the official Dovetail Live forums (thread here). Thanks for your patience once again!

 

NL:

Hallo allemaal, en bedankt voor het geduld terwijl we deze patch samenstelden. We hebben zojuist een update live gezet die de meeste resterende problemen van de Core-update van april zal oplossen. Deze is nu beschikbaar, zorg ervoor dat je de automatische updates hebt ingeschakeld. Dit omvat oplossingen voor:

* Stoommachine-injectoren

* Nummer 4-camera

* Frontend Fatale fouten

* 99% oplossing voor LUA-scriptfouten / kapotte locofunctionaliteit We hebben vastgesteld dat de problemen met opslaan en opnieuw laden verband houden met Chinese lokalisatie en hebben reparaties in behandeling voor de specifieke inhoud die moet worden bijgewerkt. De fixes zullen onafhankelijk van de kernupdate worden uitgerold zodra ze zijn getest. Zoals altijd, als je problemen tegenkomt na de update, laat het ons dan weten op de officiële Dovetail Live-forums (). Nogmaals bedankt voor je geduld!

Edited by MannkKraft
Link to comment
Share on other sites

Ik weet niet of ik problemen zou ondervinden. Ik heb de update namelijk niet gedaan, dit doe ik pas als alles 100% werkt. Vroeg me gewoon af of het probleem al opgelost was, omdat ik daar niks meer over lees. Zou niet eens weten welke treinen .dll bestanden gebruiken.

Edited by KerAp
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy