Jump to content
  • 0

rails in Italiaanse route


Simon Reijneker

Question

Ik vind de Italiaanse routes erg mooi. Heb nu de Nettuno-Pomezia route  , de  Nodo di Roma. en de Nettuno Pomezia route. In de eerst twee komen er geen rails te voorschijn, In de laatste wel en is goed. Heb al van alles geprobeerd en gezocht maar lukt me  niet via verschillende Italiaanse sites.

Heeft iemand een tip ?

h gr Simon

 

Link to comment
Share on other sites

24 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Wat ik lees is dat het gaat om een ondergrond toevoeging

De handelingen in dit document is bedoeld  voor de gevorderde die weet hoe je een BIN bestand kan omzetten naar XML en die kan aanpassen en weer omzetten naar BIN

Wat ze doen is de ondergrond uit het "European Loco & Asset Pack" Kopieeren naar een eigen gemaakte map en daar extra ondergrond toevoegen.

In dit geval moet je zelf de map "Provider\Product\Environment\Terrain'  aanmaken.

image.png

 

Je moet hier dus 2 BIN bestanden aanpassen.

1) RouteProperties.xml  (Verwijzing naar nieuwe aangemaakte "Provider\Product\Environment\Terrain" map)

2)  Texturing.bin   (toevoegen assets in submap "banks"  ) 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Klinkt zeker als ingewikkeld en meer voor gevorderden, waar ik mezelf niet toe reken. Weet onderhand wel wat van het spel, probeer ook veel uit maar dit zal mij niet lukken. In ieder geval hartelijk dank voor het mee denken 

 h gr  Simon

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Het heeft iig niets met het spoor te maken wat jij mist als ik dat zo lees.

Had even terug ook al eens zitten kijken in een .txt bestandje wat erbij zat n.a.v. je gegeven link maar daarin staan veel download linken die verwijzen naar AMICITRENI.net maar die is offline.

Als daar nu het spoor vandaan zou komen zit je met de handen in het haar.

 

Edit/

Oja Sjef, zoek bij de gegeven link met Ctrl + F op Tratta reale Nodo di Roma v.1.0.4 die het volgens mij is en om gaat.
 

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nee, dat dacht ik eerst maar het gaat om twee problemen kwam ik achter.

Het ging niet om rails texturen maar grondtexturen 

Maar rails zoeken heeft verder geen zin denk ik als je niet in staat bent de grondtexturen goed te krijgen.

Maar in dit geval is het verkrijgen van de rails zo wie zo een opgave

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

 Nou in het RouteProperties.xml bestand staat er oa. dit over geschreven:

                   <Provider d:type="cDeltaString">Pedro</Provider>
                    <Product d:type="cDeltaString">Brescia-Iseo</Product>
                </iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID>
            </BlueprintSetID>
            <BlueprintID d:type="cDeltaString">Terrain\Texturing_BS-Iseo.xml</BlueprintID>

Die Pedro\Brescia-Iseo\.... map zou je sowieso moeten hebben staan in de assets map en dus zien te vinden voor de texturen.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
54 minuten geleden, Simon Reijneker zei:

sorry, zie nu je vraag pas.

Heb wel eens met TS tools geprobeerd te zoek maar is nooit goed gelukt, Om eerlijk te zijn weet ik niet hoe dat in TS Tools na te kijken

h gr

 

Uitleg alle bekende tools....

https://simtogether.com/tutorials/category/2-installation-of-tools/

 

Hier staat precies wat je moet doen.  geen excuus meer 😉

https://simtogether.com/tutorials/article/33-hoe-installeer-ik-ts-tools-en-controleer-ik-routes-met-ts-tools/

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

heb TS Tools gedownload, toen beide stappen gedaan ( Extratcten Index ) , daarna geen actie meer ondernomen voor een pad naar Train Simulator map. TS Tools is op de C schijf gekomen en Steamapps en Railworks staat op de D schijf, is dat het probleem en zo ja, hoe los ik dat op ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy