Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Downloadproblemen voor benodigdheden ZW Nederland


Gerwil

Question

Goeienavond, mede-meesters op de bok (zoals mijn vader zaliger met diep respect de machinisten noemden),

 

Ik ben bezig om (als eerste route na enige tijd geen TS te hebben gedraaid) weer zuidwest Nederland te installeren en ik hoop op hulp, van Sjef of andere mede-simmers. Bij de benodigdheden (waarvan ik er waarschijnlijk ook veel voor andere NL-routes nodig zal hebben) kom ik heel veel niet werkende links tegen. Of sites die, zoals Dutch sim, in onderhoud zijn. Dat maakt dat ik mijn benodigdheden voor zuidwest Nl niet op orde krijg, en dus ook niet voor andere NL-routes. In het verleden heb ik meerdere NL routes met enorm veel plezier gereden maar met alle aanpassingen zal ik echt de nieuwste downloads nodig hebben. Dus hoe krijg ik dan mijn lijst compleet?

 

Overigens heb ik gisteren voor het eerst de retro route gereden en wat was dat alweer genieten! Schitterend Nederlands materieel (die Traxx is zooo prachtig!)  op een prachtige Nederlandse (fictieve) route!

 

Maar nu al die andere 'verslavende' Nederlandse routes nog...

 

Dus hoe kom ik aan alle benodigde assets?

 

Hartstikke bedankt, en voor nu alvast een heerlijk 'kedeng-kedeng' (toetoe!) weekend!

 

Gerard

Edited by Sjef61
titel aangepast
Link to comment
Share on other sites

12 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
9 uren geleden, Gerwil zei:

Bij de benodigdheden (waarvan ik er waarschijnlijk ook veel voor andere NL-routes nodig zal hebben) kom ik heel veel niet werkende links tegen. Of sites die, zoals Dutch sim, in onderhoud zijn.

Als je nu eens begint met niet werkende links te melden dan kunnen wij eens zien welke downloadlink dit kunnen zijn.

En een lijst stel je samen met TS_Tools waarbij routes gecontroleerd kunnen worden op missende objecten en dat geef je even door als txt bestandje.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hoi! Sorry, het heeft even geduurd maar het was ook wel een lijstje. Op dit excel blad staan de downloads die ik niet binnen kon halen met de redenen erachter. Alweer heel erg bedankt voor jullie hulp!

 

PS, nog een vraagje: hoe kan ik in Steam kijken welke aankopen er op mijn naam staan? Als in Library kijk zie ik alleen TS staan terwijl ik al heel wat extra routes en asset heb gekocht bij Steam. Die kan ik nergens terugvinden.

Niet downloadbaar.xlsx

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Wat betreft de Albula  zoek op die pagina met Ctrl + F op 0847_Albula_v2b.zip

Dutchdriver https://dutchdriver.nl/download.php werkt toch gewoom ....

En RTVSAT.be is idd niet bereikbaar en kunnen wij ook niets aan veranderen.

Wat betreft niet aanklikbaar staat in de handleiding wel een link naar de betreffende site en zul je daar op zoek moeten.

En dat geldt ook voor andere objecten waar linken niet goed van zijn zoals die van Sjef .....

Succes

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Die matrixborden zitten standaard in mijn pakket. Maar ik heb die missende link er maar toegevoegd

Al mijn assets staan hier

 

Het pakket op DutchSims van gertMeering is daar weg en  nu hier te downloaden

Hier zitten alle uitgegeven Nederlandse assets in. Ook van die oude pakketten.

beste is om dit pakket als laatste te installeren van de GM pakketten daar hier wat verbeteringen in zitten

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Goederen uit tijdperk 2 en 3 van WilburGraphics stonden  hier

https://www.wilburgraphics.com/en/downloads.html

 

Helaas zijn veel downloads even niet te downloaden

 

Maar volgens mij staat hij nog wel hier

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik ben begonnen met de tips en hulp van XP en Sjef om HSL zuid compleet te krijgen maar loop al meteen tegen het bovenstaande probleem aan, waar ViqFlirt3 mij een aanwijzing voor had gegeven. In Steam/My library/dlc krijg ik alleen een overzicht van alles wat ik kan kopen, niet van wat ik al heb gekocht. Ik kan echt nergens een lijstje vinden van alle dlc's op mijn account. Misschien ligt het aan mij maar ik vind die Steam site niet echt gebruiksvriendelijk. Je zou toch in Library moeten kunnen zien wat je allenmaal hebt gedownload (en betaald) en wat er geïnstalleerd staat onder TS Classic?

 

Moet ik dan alles DLC's die ik nodig heb voor HSL zuid eerst in my cart zetten en dan een melding krijgen dat ik die al heb? Lijkt me een beetje omslachtig...

 

Ik ga me steeds meer een nitwit voelen hier (en niet lachen: dat ben je inderdaad!)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Juist, kortom zie ook dit:

DLC.thumb.jpg.f1d60e3dea09662db4acd582af51306b.jpg

 

Edit/

Je kunt hier ook vinkjes weghalen waar je denkt niets aan te hebben en word het van de schijf verwijderd.

Vink je het later weer aan omdat je het nodig hebt word het weer geïnstalleerd.

 

Edited by Trains-xp
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy