Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×

Een dankjewel voor jullie


Gerwil

Recommended Posts

Lieve mensen, even geen vraag (die komen er morgen wel weer:-)). Maar eerst dit: in oktober 2021 hoorde ik dat ik heel erg ziek was. Het afgelopen anderhalf jaar ging ik door diepe dalen en soms over toppen, maar ik ben onlangs gezond en schoon verklaard. Maar dat is de reden dat ik er zo lang tussenuit was. En nu ik weer "op de bok" mag en kan klimmen ondervind ik weer (nog steeds) zoveel hulp bij mij opstartprobleempjes. Daarvoor dank ik jullie allemaal, uit de grond van mijn hart. Zojuist heb ik, voor het eerst sinds anderhalf jaar, weer van Rotterdam naar Vlissingen gereden en wat is het veranderd en mooi(er) geworden! Bedankt ook voor al die ontwikkelaars die dit mogelijk maken! Ik ben heel benieuwd naar alle andere NL-routes die ik ook al zo lang niet heb kunnen rijden. En geloof me, ik ga jullie, experts en oudgedienden, weer bestoken met vragen en problemen, want wat heb ik dit gemist! Fijn weekend verder! Hartelijke groet van "Gerwil" (Gerard)!

  • Like 5
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ik ben blij dat het weer goed met je gaat.

Ik heb je berichtje even hier in ons Café geplaatst.

Je had al een aantal vragen gelanceerd zag ik.

Van week zal ik eens kijken naar je lijstje van missende assets.

Ik weet dat een aantal zaken niet meer te downloaden zijn maar daar is misschien wel een mouw aan te passen.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy