Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Wat gebeurt hier? Ik heb alle treinen geïnstalleerd wat zal ik doen, misschien was het de update voor christrains, geen van de scenario's van de retro canvas-route werk.


This is Me Now

Question

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Ik denk dat dit aan de hand is:

 

"Quote ChrisTrains"

 

Twee zeer belangrijke zaken:

 

(1) Ik heb mijn uiterste best gedaan om deze updates zo veel mogelijk neerwaarts compatibel te maken. Er zijn echter zeker bepaalde dingen die gewoon niet meer zullen werken, zoals scenario's waarin de speler twee verschillende treinen met elkaar moet koppelen als onderdeel van het scenario (dit zal niet werken omdat in veel gevallen de interne wagennummers zijn veranderd om vooraf ingestelde bestemmingen mogelijk te maken) en scenario's die beginnen waarbij de spelerstrein al rijdt.

(2) Er is een extreem grote kans dat oudere repaint-pakketten niet meer werken na deze update. Dit komt door het enorme aantal wijzigingen aan de bedieningselementen in de cabines die de oudere repaint-bestanden niet hebben. Ik raad aan om na deze update NIET te proberen oudere repaint-pakketten opnieuw te installeren totdat de auteurs van die pakketten de kans hebben gehad om hun repaints compatibel te maken.

 

 

het overgrote deel van de te downloaden scenario's zal ook niet meer werken.. ik heb nog helemaal niks geupdate en ga dat verlopig ook niet doen.. om dit soort problemen te voorkomen.

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy