Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Zuiden van Nederland niet zichtbaar in TSC


Gerwil

Question

Hoi allemaal! Tja, kom ik weer: ik heb Zuiden van Nederland geïnstalleerd, evenals de scenario's' maar krijg de route niet te zien in TSC. Geprobeerd opnieuw te installeren maar krijg dan logischerwijze de melding dat de bestanden al geïnstalleerd staan. Dus ergens gaat er iets verkeerd, maar wat?

Link to comment
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Trouwens, Sjef, nog een andere vraag waar ik al langer mee zit. Ik rij graag QD routes, als verkenning, maar ondertussen wil ik wat meer uitdagingen en ik weet dat scenario's veel leuker kunnen zijn. Maar ik stuit steeds op hetzelfde probleem: een foutmelding dat de consistbuilding niet gemaakt kan worden. Ik mis dus materieel (of assets), maar het probleem is dan dat ik die benodigdheden niet onder "benodigdheden" bij het betreffende scenario kan vinden (of het staat er niet bij). Dus dan ben ik teleurgesteld en ga ik weer terug naar een QD route, maar daarmee loop ik volgens mij veel rijplezier mis. Hetzelfde "consist" probleem kom ik ook tegen bij zgn. "kant-en-klaar-routes" die ik via Steam heb gekocht: bv. de Albulalijn die niet in QD rijdt omdat er iets mist. Maar die Steamroutes zijn toch compleet, met alle asset en materieel erbij? Dat dacht ik dus... Ergens ben ik nog niet goed ingevoerd in hoe het met TSC nu werkt... En wat ik ook mis: als ik een buitenlandse route rij zou ik graag eens de langste route willen rijden, echt een uur ofzo. Maar nergens staat de lengte of duur aangegeven tot je gaat starten, en dan blijkt dat de gekozen route iets van 10 of 15 minuten duurt. Allemaal kleine dingen waardoor ik, als ik zin heb in een leuke route, toch steeds weer terugval op dezelfde QD routes in Nederland..

 

Ik weet, ik ben lastig, maar een "leerling-meester" mag dat zijn, hoop ik...

 

Dankjewel, "mentor".....

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Om scenario’s te controleren of je alles hebt kan je simpel locoswap gebruiken.

je krijgt dan een simpel overzicht met rode (missend) en groene (aanwezig) bolletjes.


Bij payware routes wordt bijna altijd al het rijdend materiaal meegeleverd, dus de bij de route meegeleverde scenario’s moeten allemaal gewoon werken.

als er extra materiaal nodig zou zijn staat dat bij de route vermeld.

Scenario’s die je zelf download en toevoegt moet je even controleren met LocoSwap.


Verder is het niet zo moeilijk om zelf een standaard scenario te maken.

Er is hier op onze site informatie over te vinden.

Je begint dan simpel en kan later AI verkeer toevoegen. Gaat je best lukken. Er is hier op de site hulp te vinden als je vast loopt.

Zelf scenario’s maken geeft echt een extra dimensie aan TSC.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy