Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Complete Steam routes werken niet


Gerwil

Question

Ik heb er nu maar een nieuwe topic voor geopend: ik had al gevraagd of de complete routes van Steam ook incl. materieel waren. O.a. Sjef merkte op dat met loc swaps het zou moeten werken. Maar ik heb dus een route die ik al heel lang wil rijden, en die met alle locs/treinstellen voortdurend de foutmelding geeft dat er problemen zijn met de consist building: de Bernina Pass (dus niet de Bernina Line). Ik heb, om te testen, letterlijk alle locs en treinstellen die ik heb (en die dus ook meegeleverd zouden moeten zijn met de Bernina Pass) geprobeerd maar constant dezelfde foutmelding: cannot built the consist...etcetera. Ergens ontbreekt er dus iets in een complete route.... in ieder geval bij de Bernina Pass. Iemand het antwoord? Bedankt voor de moeite!!

Link to comment
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Ik gaf aan dat alle Steam payware compleet worden geleverd met alle benodigde consists.

Met locoSwap kan je dat controleren en moet je dus allemaal groene bolletjes hebben.

Wat je nu heb beste kan doen is middels Steam deze route deïnstalleren.

als de route is verwijderd TSC opnieuw starten.

Daarna de route middels Steam er weer opzetten.

Dan moet de route weer als vanouds werken.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Zo verwijder je een Steam add-on:

Start Steam -> kies Bibliotheek -> klik rechts Train Simulator en kies Eigenschappen -> klik DLC -> vink de bewuste add-on uit en hij word verwijderd.

Sluit TSC en Steam af, start Steam en vink de add-on aan waarna het weer word geïnstalleerd.

Zie knipsel:

 

SteamDLC.jpg.9a372978b3eeacef69863f07abcd64b6.jpg

 

 

Edited by Trains-xp
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ben weer aan het zoeken en denken. Ik schijn die werkwijze bij Steam maar niet onder de knie te krijgen. Als ik "Library" aanklik (Bibliotheek, toch?) krijg ik een lijst met wat ik allemaal kan kopen. Klik ik op DLC dan krijg ik een lijst met alle DLC's die ik heb, maar dat zijn er veel meer dan dat ik in TSC zie als ik die opstart. Dat snap ik dus niet... Wat ik aan DLC's heb gekocht moeten toch in TSC te zien zijn, onder welke categorie dan ook, van QD tot Career en Free Roam. Maar ze staan er niet!

 

"Beetje dom, zou Maxima misschien zeggen....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy