Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Downloaden starters-pakket en retro Canvas route


Gerwil

Question

Op de eerste plaats een heel groot compliment voor (de bouwers van) de Canvas route! Ik heb 'em met de prachtige Mat64 gereden en het is genieten! 

 

Nu een vraagje: bij de update op downloads staat dat de Canvasroute en het starterspakket apart gedownload en geïnstalleerd moeten worden maar ik zie alleen de download voor de Canvasroute staan. Mis ik dan het starterspakket of zit die er toch "gewoon" in?

 

Maar on ieder geval, geweldig. Ook de Mat64, een trein waarmee ik als jochie met m'n ouders heel wat kilometers heb gereisd, is zo realistisch! Alleen al het geluid van de remmen, klinkt als bekende muziek in mijn oren!

 

Edited by Sjef61
Titel aangepast
Link to comment
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Als ik mij niet vergis kan je op deze site gewoon het starterspakket downloaden en is die compleet.  Dus met route en treinen inbegrepen. Verder ja sluit ik me aan bij de complimenten voor hetgeen gebouwd word. Maar eigenlijk geld dat voor alle bouwers die hun tijd in projecten steken waar wij dan weer gebruik van maken.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy