Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

Crash bij het naderen van zelfgemaakte wagon


Tom.

Question

Ik ben maar eens in de Blueprint Editor gedoken om zelf een wagonnetje te maken, maar hij laat steeds Train Simulator crashen.

 

Ik heb een Freeroam scenario gemaakt met mijn wagon en een locomotief, maar zodra de locomotief in de buurt van de wagon komt crasht Train Simulator. In de logfile komt de naam van mijn wagon niet voor. Zonder mijn wagonnetje crasht dit scenario niet.

Wagon blueprint, Bogie blueprint, Coupling blueprint

Object hierarchy:

3Is2CAI.png

 

Hetzelfde probleem doet zich ook voor als ik de coupling blueprint weghaal. Aan de hand van de informatie die staat op https://sites.google.com/a/railsimdev.com/it-test/reference-manual/blueprint-editor/wagon-blueprints en dit topic op UKTrainsim heb ik alles goed ingevuld, maar ik heb waarschijnlijk iets verkeerd begrepen. Kan iemand mij misschien vertellen wat er fout is gegaan?

Link to comment
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Ik heb het probleem opgelost, het blijkt dat een wagon met een gewicht van 0 ton niet goed samengaat met Train Simulator, na de wagon wat zwaarder gemaakt te hebben crasht Train Simulator niet meer.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Het is alleen maar een testwagonnetje met getekende textures die ik nog op mijn harde schijf had staan, er is niet zo heel veel interessants te zien. 😅 Ik zal zeker wat laten zien als ik iets moois heb.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy