Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

"Road traffic" oftewel verkeer op de (snel)wegen.


Gerwil

Question

Ik weet niet of dit echt een support vraag is, Sjef. Ik heb het er eerder over gehad, en anders zet je het maar door naar waar het wel thuishoort, maar het zit me dwars. Ik heb er op gegoogled maar kan er niets over vinden: de lege (snel)wegen binnen TSC. Je zei iets van bestandjes aanpassen, en dat dat niet zo makkelijk ging, omdat het afhankelijk was van de route(bouwer) in kwestie, toch? Maar ik vind die lege wegen, en vooral de snelwegen als je bv. de HSL of Zuid West rijdt, zo onnatuurlijk, terwijl alles juist zo prachtig realistisch is. Is daar ergens een patch, of een een programma-aanpassing voor te vinden?

 

Ik weet van Flightsim dat je dat kunt aanpassen in de scenery, zowel in de lucht, op airports als in het het water en op de wegen. Kent Steam/TSC hier ook iets voor? Juist omdat alles zo prachtig realistisch is gebouwd, mist het (auto)verkeer op de wegen. Ik kan me van MSTS nog herinneren dat je je me de trein zelfs langs een aanrijding op de snelweg reed, inclusief politieauto's. Klein dingetje maar het maakte het helemaal af, vanaf de bok.

 

En soms kom je langs wegen waar wel autoverkeer is, en dat vind ik dan weer prachtig. Het moet dus mogelijk zijn.

 

Link to comment
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Helaas is dat bij TS niet zo makkelijk achteraf rijdend verkeer toe te voegen.

Zeker als  de bouwer wegen heeft gebruik zonder verkeer.

Ik kan een loft maken om verkeer toe te voegen aan zulks wegen,  echter je moet dan zelf deze loft over die wegen heen leggen.

Dit is veel werk en vereist enige kennis van bouwen.

Of je moet zelf verkeer toevoegen aan deze wegen wat weer grote  kennis van de blueprint editor en XML vergt en je moet dan handmatig BIN bestanden aanpassen om deze verkeer proxy er in te Bakken. 

Kortom, voor een beginner een onmogelijke taak.

Wegen met verkeer zijn simpeler aan te passen door een paar parameters in een BIN bestand  aan te passen.

Ook dat vergt wel enige kennis van  omzetten van een BIN naar XML en Het lezen van dit xml bestand en welke parameters aan te passen.

Kortom, ook weer voor een beginner een onmogelijke taak.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy