Jump to content
  • 0

Weinig AI traffic op de (grote) stations


Gerwil

Question

Ik heb het al eerder gehad over de lege snelwegen, weinig AI autoverkeer. Sjef had me verteld dat dat een (bin?) programma is wat ingewikkeld is om aan te passen. Maar het valt me op dat er op de (en dan vooral grote) stations ook weinig AI treinverkeer is. Juist op de grote (centraal) stations valt dat enorm op natuurlijk. Zo heb ik net Rhenen-Breukelen gereden (prachtig scenario trouwens) en dan zie je dat er wel een beetje passerend verkeer op de lijn en bij de kleinere stations is maar bvb op Utrecht Centraal (zo'n beetje het drukste knooppunt van Nederland!) is het doodstil, ook wat treinen betreft. Nog erger dan in corona... Is dat zelf aan te passen, en zoja, is dat dan ingewikkeld?

Link to comment
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Het wordt tijd dat je zelf eens aan de bak gaat om eens een scenario te maken.

Veel AI toevoegen is niet altijd realistisch en vergt ook veel test tijd om alles goed en op tijd te laten lopen zonder dat alles stil valt of er een collision geeft.

En niet iedereen is er al zo bedreven in om dat te maken

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Wat ook een punt is als je bijv. Utrecht CS helemaal vol stamt met AI verkeer dat de mogelijkheid bestaat dat TSC eruit vliegt met de reeds bekende OOM.

Maar om je vraag te beantwoorden, ja je kunt in de scenario editor er zelf net zoveel treinen in zetten als je maar wilt met en/of zonder opdrachten.

Succes.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy