Jump to content
Er was een korte storing in het gebruik van Ideal. Dit probleem is opgelost! We faced an issue with our Ideal payments. This issue has been solved now. ×
  • 0

Ontbrekende assets HSL-Zuid na installatie "HSL-zuid Benodigdheden _ Requirements.xlsx"


Sweppe

Question

Hallo,

Na installatie van alle HSL-zuid benodigdheden kom ik in TS-tools tot de conclusie dat een aanzienlijk aantal assets (nog) ontbreken.
Ik heb de lijst met ontbrekende assets bijgevoegd.
Wat zie ik over het hoofd en waar vind ik de ontbrekende assets?

HSL-ontbrekende-assets.xls

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

De eerste regel van de vier ontbrekende assets in voorgaand bericht is gevonden, deze zat in het bestand 'M.K.P.P.F.B.S. [mini-pack2](Sortie de secours) 1.1.rwp' die
ik niet had geinstalleerd. Dit bestand is een 2e .rwp bestand en onderdeel van ds-ts-0019_metro-pack1-Les_tunnels_cadres+tubes-V1.2.2.zip

Resteren alleen nog de drie ontbrekende assets van SAD (Siegfried Derks - Nederlandse grafische ontwerper)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Goedenavond,

Inmiddels heb ik de drie ontbrekende SAD-assets t.b.v. de HSL-Zuid route gevonden.
Genoemde route zoekt de bestanden in de map ...\SAD\...:
image.png.de5b0c480544c328b464fde01addbc13.png

 

echter de bestanden staan in de map ...\SAD16\...:
image.png.f0113e75698c91ae74a62c8fc357c825.png

 

Nu is mij ook duidelijk waarom Michael eerder schreef dat hij t.z.t. een aanpassing gaat maken met een verwijzing naar 'SAD16'.

Sjef, je hoeft niet meer op zoek naar de assets en met dank voor jouw uitstekende support. 👍

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy