Jump to content
  • 0

Kan geen scenario's maken in Noord Oost Nederland


Alola

Question

Hallo beste leden van Simtogether.com! Ik heb weer even een vraag. Net heb ik mijn tweede Nederlandse route geïnstalleerd: Noord Oost Nederland. Het enige wat mij gelijk opvalt is dat ik er geen scenario's voor kan maken. Als ik dat wil doen, kan ik niet echt een startlocatie instellen, in de lijst worden de stations van de Ruhr Sieg lijn weergegeven. Als ik voor route orgin kies kom ik uit op een totaal lege vlakte. Warpen naar een station heeft geen zin, omdat er in de lijst met stations geen enkel Nederlands station wordt weergegeven, allemaal van München-Augsburg en de Ruhr Sieg lijn. Hetzelfde probleem heb ik op de Ijssellijn, maar als ik daar voor route orgin kies kom ik wel op Arnhem Centraal uit.

 

Zou iemand me kunnen vertellen wat dit nou voor iets is en me hiermee kunnen helpen?

 

Alvast bedankt voor de hulp!

 

20231111214510_1.thumb.jpg.721a354b4d47b6e3e58ed6cc8ff14d1d.jpg20231111214932_1.thumb.jpg.bad81a9d0111f3cbf2950b2dbfbfbc93.jpg

Edited by Alola
Link to comment
Share on other sites

10 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
35 minuten geleden, KevinTrains zei:

Wellicht kan je ook eens proberen om bij de route waar je een scenario voor wilt maken om ervoor te kiezen voor een standaard scenario

Ga ik ook eens proberen.

Edit: deze oplossing werkt niet. Ik kom nog steeds in een leeg landschap terecht.

 

1 uur terug, ViqFLIRT3 zei:

Je kunt een bestaand scenario openen, en dan een scenariomarker bij de gewenste startplek plaatsen

Dit lukt! Ik vraag me alleen wel af welke marker ik nodig heb als ik ook naar een station wil warpen.

Edited by Alola
Link to comment
Share on other sites

  • 0
39 minuten geleden, Alola zei:

Dit lukt! Ik vraag me alleen wel af welke marker ik nodig heb als ik ook naar een station wil warpen.

Hoe bedoel je precies met naar een station wil warpen?

 

Edi/

Of bedoel je van A naar B rijden en dan met een andere trein weer van B naar A .,...?

Zo ja dan moet je een Timetabled kiezen.

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

@Trains-xp Ik was wat onduidelijk. Bij Payware routes kun je rechts van het schermpje waar je de coördinaten kunt zien klikken en dan zul een lijst zien met stations waar je naartoe kunt gaan. Zo kan ik bijvoorbeeld op de Hamburg-Lübeck route van Lübeck naar Bad Oldesloe in de scenario editor. Ik vraag me af wat voor marker er voor zorgt dat station Zwolle in die lijst wordt opgenomen.

Screenshot2023-11-1123_54_01.png.6250e5792606b283961abdd4e84cbb91.png

Edited by Alola
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja zo is de makkelijkste weg, even een freeroame scenario openen, dan in de 2D map naar de plaats gaan waar je met de spelerstrein wil starten.

Daar plaats je de marker waarna gevraagd word of je het huidige scenario wil opslaan en kies nee.

Even de naam enz. invoeren en je kunt aan de slag.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy