Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×

Suzuki Super Carry v1.1


Marc D.

Recommended Posts

Ik heb net versie 1.1 ge-upload met wat aanpassingen. Ook al staat dit in de handleiding vermeld ik het ook even hier.
– Alle voertuigen zijn 90 graden gedraaid zodat wanneer ze verwerkt zijn in een straat of weg ze ook vóóruit rijden.
– Er was een nacht texture missend die nu is bijgesloten en is er een andere koplamp verlichting toegepast.
– Er zijn wat details aan de onderzijde verwijdert die toch niet zichtbaar waren.
– De glansgevende shader TrainSpecEnvMask verandert naar TexDiff.
- Wat LOD's aangepast (vergeten in de handleiding te zetten )

Door de eerste aanpassing is het eventueel nodig om een al in een route geplaatste Carry om te draaien.
De laatste 3 aanpassingen zijn ervoor om de belasting op het geheugen van de PC te verminderen.

Proceduralmap
Er is een Proceduralmap bijgevoegd met daarin VehiclePropBlueprints van alle Carry’s. Deze zijn te gebruiken om in de
TrafficControllerBlueprint van een bestaande weg of straat te verwerken.

 

Ook hoop ik dat de downloadmanager niet weer eigenhandig de mapstructuur van mijn upload gaat bewerken zodat dit niet meer overkomt met de handleiding.

SSC-01.jpg

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Blijkbaar zat er iets niet goed met de beige pickup. Ik heb de downloadmoderator geïnformeerd en een nieuwe zip geupload. Tot die tijd maar even niet downloaden.

 

De naam in de zip moet "Suzuki Super Carry_pickup_1986_beige" zijn, de naam "Suzuki Carry_pickup_1986_beige" is de foute versie.

Link to comment
Share on other sites

Als je de voertuigen in bestaande wegen weet te plaatsen ziet het er dan ongeveer zo uit.

Youtube

 

Alle gebruikte voertuigen en geluiden komen van mijn hand, op het politiebusje na. Deze is van Frison maar als test heb ik er even een 2 tonige sirene in gezet.

Edited by Marc D.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy