Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×
  • 0

Wanted: Amsterdam CS stationsgebouw for HSL Zuid


Fyushi

Question

Hi all,

I'm currently installing the HSL Zuid route Amsterdam - Rotterdam. Sadly I'm missing the Amsterdam CS building by Marc D.
Neither the link in the manual nor the link in the "Requirements" section of the route seems to work. I've also searched the internet without any results.

Is anyone able to provide me with a currently working download link or could anyone upload the file? That would be fantastic as the station building is sadly relatively important ?

Thank you in advance,
Fyushi

Link to comment
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Beste Marc,

 

Punt is dat jou assets blijkbaar NIET door de route bouwers zijn meegegeven.

Niemand van de desbetreffende routebouwers reageerde op deze verzoeken.

Mijn intentie was om zo leden toch nog te helpen.

 

Ik respecteer jouw verzoek en heb ze van mijn drive verwijderd.

 Mijn excuus hiervoor.

 

Sjef61.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 uur terug, Sjef61 zei:

...

Punt is dat jou assets blijkbaar NIET door de route bouwers zijn meegegeven.

...

Ik heb hem bij het Krammerdijks Deltaland 2.1 en 2.2 in ieder geval wél (onder de voorwaarden die beschreven staan in de handleiding) meegeleverd, dus die zou je eventueel kunnen installeren als je het object nu nodig hebt ?

 

Dat in de andere routes waar deze overkapping in is gebruikt hij niet meegeleverd wordt is denk ik niet heel vreemd gezien:

 

- Noord-West Nederland V5 al minimaal ~2jaar lang meermaals door de auteur End Of Life is verklaart, er komen dus simpelweg geen updates meer voor.

 

- De huidige release versie van de HSL-Zuid is uit 2018, op dat moment bestond heel ST nog niet en was het object los te downloaden, dus logisch dat hij destijds niet is meegeleverd. Uit ervaring kan ik je vertellen dat het klaar zetten van een nieuwe release stiekem toch meer werk is dan je denkt (denk aan: handleidingen aanpassen, routeafbeedling/banner bijwerken, nieuw installatiebestand maken, download alhier aanpassen en een hoop vragen van eindgebruikers wat nu het verschil tussen de versies is)  en leuk is het ook niet echt. Begrijp dus heel goed dat het HSL team niet alleen hiervoor een compleet nieuwe release in elkaar gaat draaien, lijkt me aannemelijker (zo zou ik het tenminste doen..) dat het HSL team dit meeneemt tegelijk met hun nog uit te brengen V2 versie. 

Edited by MarkA
Link to comment
Share on other sites

  • -1
Guest Marc D.

Stef, In de handleiding staat duidelijk:

 

"Deze bestanden mogen meegegeven worden met routes met een verwijzing in de handleiding waar het origineel te downloaden is. Geüpload word dit pakket alléén op treinpunt"

 

Treinpunt bestaat niet meer en jij geeft het niet mee met een route dus ik wil je verzoeken om mijn bestanden van jouw Googledrive te verwijderen.

 

Diegene die een route hebben waar Amsterdam in verwerkt zit kunnen de verwijzing waar het origineel te downloaden is negeren.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy