Jump to content

In memoriam: GerJan. 10 jaar geleden


Recommended Posts

Lieve Community,

 

Recent zijn we het nieuwe jaar begonnen. De start van het nieuwe jaar, brengt bij mij persoonlijk ook altijd een bijzondere herinnering mee. Vandaag is namelijk de dag dat onze geliefde GerJan ons 10 jaar geleden heeft verlaten. 10 jaar is lang, maar het voelt als vrij recent dat ik op de crematie van GerJan mocht spreken, om hem te bedanken voor alles wat hij voor TreinPunt.NL - het hedendaagse SimTogether - heeft betekend. Nu ik dit bericht schrijf, komt er ook weer een brok in mijn keel. 

 

GerJan was er altijd. Samen met @Mark heeft GerJan TreinPunt.NL opgericht. Een website die al snel uitgroeide tot een website met enkele duizenden leden. Het was GerJan die er altijd was. Soms op de voorgrond, maar vaker op de achtergrond. Hij hield het contact met vele uploaders, verzorgde het OV-nieuws en plaatste alle nieuwtjes rondom het Railsim nieuws. Veel belangrijker: het was GerJan die vaak de community bij elkaar hield. Een man uit duizenden werd GerJan ook wel genoemd.

 

Persoonlijk vond ik het ontzettend verdrietig toen GerJan mij vertelde dat zijn gezondheid achteruit ging. Het nieuws dat hij was komen te overlijden, sloeg in als een bom. Ook al is GerJan niet meer op deze aarde, voor mij voelt het alsof hij toch altijd nog meekijkt met de mooie website die we vandaag de dag hebben. Laat zijn herinnering een bron van kracht zijn in de uitdagingen die we soms hebben in deze community. 

 

Op GerJan: een man die zoveel heeft betekend voor onze community. Ook al is het 10 jaar geleden, vergeten zal ik hem nooit. 

 

Dit bericht omdat ik het belangrijk vind GerJan te blijven herinneren. Ik steek vandaag een kaarsje aan op GerJan.

Mocht je zelf iets willen delen, een mooie herinnering, een verhaal of gewoon een gedachte, dan is dat meer dan welkom. 

 

https://simtogether.com/gerjan.php

  • Like 12
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Beetje vreemd dat dit topic geopend wordt door degene die gehakt van zijn creatie heeft gemaakt, en daarmee de Nederlandse MSTS community de genadeklap toediende, maar goed...

 

Maar zeker, rust in vrede, GerJan. Ik heb nooit direct contact met je gehad, maar ik herinner me je betrokkenheid zeker nog.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy