Jump to content
  • 0

ontbrekende rails


Simon Reijneker

Question

16 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Nee, gaat om Muenchen Garmisch de Luxe, Beeld van Koeblitz was om te laten zien welke versi ik heb.

Heb de MainContent.app verplaatst maar helpt ook niet. 
Heb de rouet van Steam dus het is op zich geen probleem maar ik wilde het uitzoeken.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
56 minuten geleden, Simon Reijneker zei:

Heb de MainContent.app verplaatst maar helpt ook niet.

Hoezo wat heb je verplaatst?, je moet niets verplaatsen maar een copy/paste uitvoeren!

Afijn, dan heb je iets niet goed uitgevoerd want had namelijk hetzelfde probleem met geen spoor.

En na de copy/paste van het originele MainContent.ap bestand uit Munich-Garmisch add-on had ik wel spoor.

M.a.w. leg eens uit hoe je precies te werk bent gegaan?

 

routemap.jpg.6e5ec762f2983c11ebd7332b70fc8c85.jpg

 

Edit/

Zie knipsel MET spoor:

routemetspoor.thumb.jpg.90594d69dfd195b4b1992207695b1206.jpg

Edited by Trains-xp
plaatje toegevoegd
Link to comment
Share on other sites

  • 0

 

Welke route ben je kwijt ....?

Nou je hebt er iig een rommeltje van gemaakt welk vermoeden ik al had, alleen al gezien het stukje laatste plaatje waar al 2 dubbele mappen staan, waarvoor?

Als je nu eens begint waar Raton Pass en Munich to Garmiisch achter staat te verwijderen.

En gezien het eerste plaatje heb je het Maincomtent.ap bestand uitgepakt wat nergens voor nodig is en heb je gezien het tweede plaatje de hele handel in de route Muenchen Garmisch deluxe geplakt of zo.

Afijn, als je die route nu ook eens verwijderd en opnieuw installeert om vervolgens alleen het Maincomtent.ap bestand erin plakken!!

 

Ps. zie trouwens ook geen extensie achter de bestanden staan wat het er niet makkelijker op maakt om te kunnen werken, mja dat even terzijde.

 

Edit/

Als voorbeeld ziet de .....002014 route map er bij mij zo uit en het om dus deze gaat:

2014.jpg.e963bafb4a477d8b2e9cba480c22584a.jpg

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dank voor je uitgebreide antwoord.

Ik denk dat je de ap bestanden uit moet pakken maar dus niet ! 

De mappen met Raton Pass en München to Garmiisch  staat ook niets in ( en alle anderen in de Route map ) , dus kunnen dus blijkbaar weg. Geen idee hoe dat zo gekomen is. 

München Garmisch  in  Standard ben ik kwijt maar zie de route nog wel in Free Roam staan. 

Dat er geen extensie achter staat was mij ook opgevallen. 

Zal je advies opvolgen maar  😞 over elke MainContent.ap hebben we het ? Toch die uit de München Garmisch route . ? 

Ik hoor bij de bejaarden club maar geniet erg van het spelletje  en vind het een uitdaging er dingen voor uit te zoeken )

Ik ga aan de slag 

 

Edited by Sjef61
Tekst wat aangepast. ;-)
Link to comment
Share on other sites

  • 0

mappen met die nummers en de tekst er achter zijn lege mappen . Je ziet dan het verband van route nummer en werkelijke naam van de route

Kan je gewoon laten staan.

Beste is om die routes waarvan je denkt wat zaken te missen even er opnieuw op te zetten d.m.v. Steam.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
15 uren geleden, Sjef61 zei:

mappen met die nummers en de tekst er achter zijn lege mappen . Je ziet dan het verband van route nummer en werkelijke naam van de route

Kan je gewoon laten staan.

Tsja Sjef maar waarom zul je die lege mappen met tekst daar neer zetten en in mijn ogen overbodig is?, dus weg ermee.

Want als je met TS_Tools de optie Extract RouteProperties.xml hebt gebruikt waar het voor bedoeld is worden in alle mappen met een .ap route map bestand het RouteProperties.xml bestand bijgevoegd.

 

Zie in dit geval voor de München Garmisch add-on

routeknipsel.jpg.fbcd7057789a26dd11dfacae31cd5941.jpg

 

Kortom dan kun je toch via TS_Tools zien om welk route map folder het gaat?

 

Edit/

Oja nog makkelijker, heb je wel eens van NameMijRoute,exe gehoord die in de Railworks map staat?

Vast wel, nou via dat proggie kun je er ook naar toe om te bewerken en zelfs verwijderen na selecteren en dan op Edit klikt.

 

namemijroute.jpg.fbfdc58565100a2f42b023f639081a43.jpg

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy